Street Bob ilmansuodatin ja johto

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Markapieru
Viestit: 7
Liittynyt: 22:05 22.08.2022.

Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja Markapieru »

Moro!

Rupesin vaihtamaan bobiin 96, ilmansuodatinta ja huomasin että siellä roikkuu mysteeri johto.. mikähän tämä piuha mahtaa olla?
Liitteet
8CB86B67-7EDC-4F45-A9C0-D2927A5FC5AF.jpeg
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Alkuperäisessä putsarissa taisi olla joku sähköisesti ohjattu läppä tms. jonka poisto ei kai ilmeisesti vaikuta mihinkään. Tuo johto on hyvä laittaa nippusiteellä kiinni johonkin, ettei holtittomasti heilu siellä takana.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Markapieru
Viestit: 7
Liittynyt: 22:05 22.08.2022.

Re: Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja Markapieru »

Juu, siis tuo oli sen alkuperäisen putsarin takana kiinnikkeessä , ei siis ole ollut mitään virkaa ennenkään..
Mut jospa tuo pitää paikkansa mitä kerroit. 😊 Kiitos
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Voi olla joku Kalifornian saastehärveli mikä siinä on ehkä ollut kiinni? Minun pyörässäni joku edellinen omistaja oli jo vaihtanut putsarin, ja itse laitoin nipparilla kiinni helisemästä.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Ei ollut Kalifornian härveli vaan vientimallien "Active intake"-läppää ohjaava johto. Orkkis suodattimessa oli läppä jolla oli tarkoitus pienentää imuääntä. Tämä toiminto on "turhana" poistettu kaikilta jotka ovat ilmanputsarin vaihtaneet ja liitin on siis nippusiteellä piilotettu putsarin taakse niin kuin Veijokin tuossa jo totesi. Minulla on tuon liittimen päässä tulppa, pään suojaisin kosteudelta. Tuo tulppa taitaa olla vieläpä sellainen eliminaattori ettei tule vikakoodeja kun ei ole johto kytketty.
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Tuosta näkee minkä näköinen eliminaattori on. Se on se kapeampi, leveämpi on pakoputken läppään.
https://www.google.com/search?q=harley+ ... AB6BAgAEAU

Ja tuosta videosta näkee, minkälainen se orkkisputsarissa ollut värkki oli. Tuo toveri eliminoi toiminnan ottamalla itse läpän pois, meillähän se on tehty irroittamalla johto kun ei väljemmässä putsarissa ole tätä läppää.
https://youtu.be/vewd8B9PDn0
Markapieru
Viestit: 7
Liittynyt: 22:05 22.08.2022.

Re: Street Bob ilmansuodatin ja johto

Viesti Kirjoittaja Markapieru »

Jees, kiitoksia informaatiosta 🙏
Vastaa Viestiin