Lämpimämmät tulpat?

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Shortone
Viestit: 93
Liittynyt: 20:05 06.07.2021.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Shortone »

Kiwi kirjoitti: 22:31 19.08.2022. Vaihdoitko imusarjan tiivisteet samalla?
Nyt tuli hankittua imusarjan tiivisteet. Saas nähdä joutuuko tankin irroittamaan 8O
Avatar
Kiwi
Viestit: 2148
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Takapäästä pultit auki ja joku puupalikka tankin ja rungon väliin, toimii aika monessa mallissa. Joissain saa etupäänkin irroittaa mutta tuon takia ei pitäis olla tarvetta sitä yhdysletkua irroittaa.
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1096
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Shortone kirjoitti: 00:03 20.08.2022. Moottorin ja imusarjan välisiä tiivisteitä en tarkistanut. Imusarjan ja kaasarin välinen kuminen tiiviste vaikutti elastiselta ja ehjältä.
Kokeilitko jollain spraylla onko se varmasti kunnossa? Minulla oli vastaavaa ongelmaa ja silloin tuli ilmi, että uusittu tiiviste oli näennäisesti elastinen, mutta kylmänä ei kuitenkaan riittävän tiivis.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Shortone
Viestit: 93
Liittynyt: 20:05 06.07.2021.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Shortone »

Kiwi kirjoitti: 08:54 23.08.2022. Takapäästä pultit auki ja joku puupalikka tankin ja rungon väliin, toimii aika monessa mallissa. Joissain saa etupäänkin irroittaa mutta tuon takia ei pitäis olla tarvetta sitä yhdysletkua irroittaa.
Kiitos hyvästä vinkistä. Ehdin jo poistaa tankin ja vaihdoin samalla kumilenksut imusarjaan. Vanhat oli aika heikossa kunnossa. Varmaan originaalit vuodelta 1991.
Shortone
Viestit: 93
Liittynyt: 20:05 06.07.2021.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Shortone »

Veijo Esso kirjoitti: 10:07 23.08.2022.
Shortone kirjoitti: 00:03 20.08.2022. Moottorin ja imusarjan välisiä tiivisteitä en tarkistanut. Imusarjan ja kaasarin välinen kuminen tiiviste vaikutti elastiselta ja ehjältä.
Kokeilitko jollain spraylla onko se varmasti kunnossa? Minulla oli vastaavaa ongelmaa ja silloin tuli ilmi, että uusittu tiiviste oli näennäisesti elastinen, mutta kylmänä ei kuitenkaan riittävän tiivis.
En kokeillut spreijaamista. Jos oireet jatkuu pitää varmaan sekin uusia.
Avatar
ranze
Viestit: 872
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja ranze »

Shortone kirjoitti: 23:10 23.08.2022.
Kiwi kirjoitti: 08:54 23.08.2022. Takapäästä pultit auki ja joku puupalikka tankin ja rungon väliin, toimii aika monessa mallissa. Joissain saa etupäänkin irroittaa mutta tuon takia ei pitäis olla tarvetta sitä yhdysletkua irroittaa.
Kiitos hyvästä vinkistä. Ehdin jo poistaa tankin ja vaihdoin samalla kumilenksut imusarjaan. Vanhat oli aika heikossa kunnossa. Varmaan originaalit vuodelta 1991.
11 vuotta sitten alkoi kylmässä syyssäässä oireilemaan. Sitten tuli 10 vuoden tauko ajoihin. Pyörä oli lämpimässä tallissa säilössä ja pitkän ajan takia piti kaasari purkaa ja puhdistaa.
Jos kaasari oli tukossa niin vois olla hyvä huljutella sitä tankkiakin jos se kerran on irroitettu. Meinaan kun saat pelittämään niin sitten kohta on se kaasari taas tukossa.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Shortone
Viestit: 93
Liittynyt: 20:05 06.07.2021.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lämpimämmät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Shortone »

ranze kirjoitti: 08:21 28.08.2022.
Shortone kirjoitti: 23:10 23.08.2022.
Kiwi kirjoitti: 08:54 23.08.2022. Takapäästä pultit auki ja joku puupalikka tankin ja rungon väliin, toimii aika monessa mallissa. Joissain saa etupäänkin irroittaa mutta tuon takia ei pitäis olla tarvetta sitä yhdysletkua irroittaa.
Kiitos hyvästä vinkistä. Ehdin jo poistaa tankin ja vaihdoin samalla kumilenksut imusarjaan. Vanhat oli aika heikossa kunnossa. Varmaan originaalit vuodelta 1991.
11 vuotta sitten alkoi kylmässä syyssäässä oireilemaan. Sitten tuli 10 vuoden tauko ajoihin. Pyörä oli lämpimässä tallissa säilössä ja pitkän ajan takia piti kaasari purkaa ja puhdistaa.
Jos kaasari oli tukossa niin vois olla hyvä huljutella sitä tankkiakin jos se kerran on irroitettu. Meinaan kun saat pelittämään niin sitten kohta on se kaasari taas tukossa.
Ostin uuden tankin hanan, jossa on aika tiheäseulainen filtteri.
Vastaa Viestiin