SB TC88 -> S&S 100" big bore
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Minulla oli sytytysongelmia ja Loimaalla minulle myös kerrottiin että jos molemmat tulpat on irti tulpanreijistä eli reiät tyhjinä, tulpat johdoissa kiinni ja maadutettu niin ei tule kipinää. Moni on kuulemma tällä vanhalla mopedimenetelmällä tuominnut sytyspuutteen aiheettomasti.
Täytyy oikein selvittää mistä ohjausyksikkö ymmärtää jättää tällöin sen kipinän antamatta.
Täytyy oikein selvittää mistä ohjausyksikkö ymmärtää jättää tällöin sen kipinän antamatta.
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Minullapa on tällainen "kynä" jolla näkee johdon päältä meneekö siellä pulssi. Toimii 2008 TC:ssä ja museovehkeissä.
https://www.hotbike.fi/kauppa/contents/ ... 30716.html
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Ei ole puristuspainetta. Ei tule pyörimisnopeuteen eroa startilla. Ei voi selvittää, kumpiko on menossa työn alle milloinkin. Ei tule kipinää. Jos olisi sekä kammen että nokan anturi, niin heti tietäisi paikkansa, kun nokan anturi on kerran mennyt edeltä ja sitten tullut kammen anturista "puuttuvan hampaan kohta".
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Easy Starteilla mennään nyt. Jos ongelmia alkaa ilmenemään niiden kanssa niin vaihdellaan sitten perinteisiin malleihin. Tuo kipinähomma oli uutta itselle kanssa. Jos joskus joutuisi kipinäongelmia metsästämään.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Laitetaan vähän päivitystä. 65t kilometrin perushuolto edennyt koneenkasausvaiheeseen. Tällä kertaa koko homman tekee ammattilanen. Alkuperäistä konetta jäi lopulta lohko, kampura ja jokunen pikkuhilpe. Kampurakin tosin vahvistettu. Billet camplate ja korkeapaineöljypumppu tuli vielä hommattua viimemetreillä. Koneessa ei periaatteessa pitäisi enää olla mitään kovin heikkoa kohtaa. Riippuu nyt sitten keleistä saako sisäänajon vielä ajettua syksyn aikana niin että pyörän saa dynottua.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
115hp takapyörätehon kohdalla antoi vakiokytkin periksi.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Oliko vakiokytkin ja vakiojousikin?
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Tykkäsin lukkolevystä mörkömosan kanssa, saattaa olla jopa tallessa vieläkin. Tuli kokeiltua muitakin vaihtoehtoja, ihan hurjimmat on sitten raskaita käyttää mm. liikennevaloissa.
https://www.easternperformance.com/aim- ... 56932.html
https://www.easternperformance.com/aim- ... 56932.html
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Täysin vakiokytkin on kyseessä. Ja juuri tuollainen lukkokytkin on nyt tulossa. Itse hain kanssa ratkaisua ettei kytkimestä tulisi turhan jäykkä käytössä.
Kunhan nyt saadaan tämä projekti maaliin niin seuraavaa kysymys on sitten kestääkö hihna? Kovin mielellään en siirtyisi ketjuihin.
Kunhan nyt saadaan tämä projekti maaliin niin seuraavaa kysymys on sitten kestääkö hihna? Kovin mielellään en siirtyisi ketjuihin.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Kestää. Vakiokytkin ja kytkinkoppakin hajoo ensinjannejk kirjoitti: ↑11:34 15.05.2022. Täysin vakiokytkin on kyseessä. Ja juuri tuollainen lukkokytkin on nyt tulossa. Itse hain kanssa ratkaisua ettei kytkimestä tulisi turhan jäykkä käytössä.
Kunhan nyt saadaan tämä projekti maaliin niin seuraavaa kysymys on sitten kestääkö hihna? Kovin mielellään en siirtyisi ketjuihin.
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Hyvä juttu, kun ei oikein ketjujen rasvaaminen kiinnostaisi
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Laitoin 124" yhteyteen ketjukonversion ja rasvarin. Ketjukäyttöön vanhakoppaisen sohvan takahaarukan säätövara on vaatimaton, joten päivitin senkin.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Musta alkaa tuntua että Ranze on harrastanut tätä hommaa joskus ihan kohtuullisella budjetilla
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
Isä opetti että raha ei ole raudassa hukassa.
Moottoriporno maksaa, nykyään oon pikemmin downgreidaillut. Viimeksi strokatun pannun takaisin alkuperäisiin mittoihin. Nuo viripalikat on olleet käytettynä kysyttyä kamaa, joten tulee sieltä jotain takaisinkin.
Moottoriporno maksaa, nykyään oon pikemmin downgreidaillut. Viimeksi strokatun pannun takaisin alkuperäisiin mittoihin. Nuo viripalikat on olleet käytettynä kysyttyä kamaa, joten tulee sieltä jotain takaisinkin.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
Re: SB TC88 -> S&S 100" big bore
EasyStarteista voisi vähän laittaa juttua kun nyt on useampi tuhat ajeltu ja aika monta starttia tapahtunut. Pääsosin käynnistys toimii hyvin. Kylmänä lähtee heti käyntiin kun kone vähän pyörähtää. Kun moottori on lämmin niin välillä lähtee helposti ja välillä saa hetken sahata. Sitten on tullut niitä tilanteita että ei lähde sitten millään. Niin kuin täällä on ollu puhetta niin pitkä sahaaminen ei auta mitään. Paras kikka tähän tilanteeseen kun pyörä ei halua lähteä käyntiin on se kun avaa kaasua. Silloin tulee sylinteriin enemmän täyttöä ja pyörä lähtee käyntiin melko helposti.
Mutta kaikenkaikkiaan olen tosi tyytyväinen näihin nokkiin. Startti pääsee kyllä todella helpolla.
Mutta kaikenkaikkiaan olen tosi tyytyväinen näihin nokkiin. Startti pääsee kyllä todella helpolla.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009