varaosakirja
Re: varaosakirja
Ei kai sentään vaihteiston päätykansi?
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Re: varaosakirja
Ei ole vaihteiston päätykansikaan.
Niin vähän arvuuttelijoita että annetaan vielä uusi vinkki, osa löytyy myös rautapäistä ja alkupään evo sportstereista.
Niin vähän arvuuttelijoita että annetaan vielä uusi vinkki, osa löytyy myös rautapäistä ja alkupään evo sportstereista.
Re: varaosakirja
Ainoat osat mitkä mun mielikuvissa on sinne päinkään samannäköiset Big Twineissä ja Rautiksessa on työntötankojen suojaputket.
Kun kerran se lehmänkellotöötti mainittiin jo, eikähän sitäkään kaikissa malleissa ole ollut
Kun kerran se lehmänkellotöötti mainittiin jo, eikähän sitäkään kaikissa malleissa ole ollut
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Re: varaosakirja
Ja onhan noissa 55 ja 60 vuoden osia myös.
Dynan varaosaluettelo pöydällä. En osallistu arvuutteluun.
Dynan varaosaluettelo pöydällä. En osallistu arvuutteluun.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: varaosakirja
Tuo se täytyy olla. Kun luin vinkin, meinasin jo ruveta kirjoittamaan, mutta toiselle sivulle klikatessa näin sitten vastauksesi. Tästä pieni kahvi vetoa Ja työntotangot sisällä ovat ne toiset vanhat osat.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: varaosakirja
No aika lähelle osui, mutta työntötankojen suojaputkien pituudet on hieman vaihdelleet vuosien mittaan. Työntötangotkaan eivät ole samat, shoveleissa oli vielä säädettävät tönärit tehtaalta.
Mutta tuo suojaputkien keskimmäinen rinkula (17945-36B) sekä sen alla oleva jousi (17947-36), ovat molemmat säilyneet kansiventtiilisissä BT moottoreissa vaihtokelpoisina vuodesta -36 tähän päivään.
Mutta tuo suojaputkien keskimmäinen rinkula (17945-36B) sekä sen alla oleva jousi (17947-36), ovat molemmat säilyneet kansiventtiilisissä BT moottoreissa vaihtokelpoisina vuodesta -36 tähän päivään.