Hyvää itsenäisyyspäivää!

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9

Vastaa Viestiin
Chapter9
Viestit: 84
Liittynyt: 16:17 21.11.2011.

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Viesti Kirjoittaja Chapter9 »

🇫🇮🇫🇮
Hyvää itsenäisyyspäivää chapter 9 jäsenet ja muutkin. Se itärajalle teki talven sitten ihan kerralla ja pakkasiakin pitelee ihan niinkuin vanhaan hyvään aikaan.
Tässä oon nyt aluepäälikkönä suhrannu jo reilun viikon verran ja vähän tässä haarukoinut ensi kesän ajoja ja tapahtumia. Toki selkärankana on HDCF:n omat tapahtumat mutta myös noita chapterin omia juttuja olen yrittänyt mietiskellä. Haasteena toki porukan aktivointi mukaan tutustummaan toisiimme. Ei kerralla liian paljjoo mutta jokkaiselle ees jottain. Näistä lisätietoa pyrittään laitammaan heti alakuvuodesta niin ossootta varata aikaa kalenterriin.
Ideoita ja palautetta on jäsenistöltä tullut, se on hyvä ja lissee kaivattaan.

Yksi tämmöinen idea olisi chapterin watsapp ryhmä, tästä oli puhetta jo aluepalaverissa. Edelleen kerhon viralliset tiedonantokanavat ovat HDCF kotisivun foorumi, kerholehti ja jäsenten sähköposti. Meillä, ja muillakin chaptereilla, on lisäksi face ryhmä ja watsapp ryhmä joihin juttuja ja infoa kanssa jaetaan.
Watsapp ryhmä lisäksi voisi olla käyttökelpoinen ja jopa tavoittavampi kun facebook, jossa/johon kaikki ei ole eikä tule. Watsapp olisi käyttökelpoinen ajelukaverin etsinnässä, lähtöpaikan ilmoittamisessa, tai ylleensäkkin asioissa joitka olisi "viikon sisällä" hyvä tietää. Ryhmänhän voi laittaa äänettömälle puhelimesta niin ei "pimpota" koko aikkoo mutta viestit tulloo kun avovvaa ryhmän, tämän takkii ei ryhmästä tarvihe erota. Edelleenkin pidetään ryhmä vain ajeluun liittyvänä, ei niitä "kuha" tai "kissa" juttuja. (Ainoa tissikuva mikä hyväksytään on enskan muttereiden kiristyssuunta kuva ja sekkii jos sitä joku erikseen kyssyy.)
Ne jotka haluvvaat ryhmän niin laitakkee viestiä mulle niin lissään teidät sinne kunhan luon ryhmän.

Käykkee muuten kaikki tarkastamassa ja päivittämässä tietonne HDCF:n jäsenrekisterissä. Aikas paljon puuttuu sähköpostiosoitteita ja liekkö puhelinumerotkaan ennee samoja. Minnuu jotenkkii epäilyttää onko kellään oikeessa käytössä ennää noita @luukku.com osoitteita, ainahhii ylleesä ovat täynnä roskapostia.🤔 Jos ei ossoo tahi muuten vaan haluta niin viestii mulle tahi sähköpostii uusista tiedoista ( jäsenrekisteri@hdcf.fi )

Uusia jäseniä, tahi vanhoja takasin saapi houkutella myös mukkaan. Muistakkee myös makssoo jäsenmaksu niin suatta ainahi lehen ja hdcf:n jäsenedut ralleihin. Chapteri kanssa tarjoo kesän aikana juttuja hdcf:n jäsenille.... Varmasti suatta rahalle vastinetta.

T: pakkasen kangistama 9 aluetyöläinen
H-DCF chapter 9 aluepäällikkö
Jarno Lehikoinen
0503552147
chapter9@hdcf.fi
Vastaa Viestiin