Akkutalolla palvelu huonontunut, eivät vastaa puhelimeen, eivätkä maileihin. Muillakin tutuilla vastaavia kokemuksia. Harmi. Oli hyvä kauppa aikanaan. Avoinna vain virka-aikana, niin ei pääse käymäänkään tuolla.
Just kävin Akkutalon tiskillä, hakemassa paristoja. Pari viikkoa aiemmin uuden akun autooni. Kyllä siellä oli tupa täynnä ja ylimääräisiä käsiä näkyi värvätyn palvelemaan asiakkaita. Veikkaan että netin/puhelimen kautta kyselevät ei ole prioriteetti ainakaan silloin kun tiskillä on täysi tohina.
Se palvelu siellä oli edelleen minusta ihan kymppi.
Nyt kun tuo rutku on kick only -mallia, niin veikkaan että en taida tarvita Dekaa tai marmoritiskin akkua. Pyörässä on kaks sulaketta, toinen etupäähän, toinen taakse. Sähköt tasan yhtä yksinkertaiset.
Veijo Esso kirjoitti: ↑10:47 13.02.2021.
Laitoin nyt ctekin taas kiinni sportsteriin ja antaa nyt olla viikon tai kaksi ja sitten mittailen taas miten jännite tippuu.
Eipä kerinnyt olemaan viikkoa, kun laturi taas meni muihin ajoneuvoihin. 12,76 V oli yleismittarin mukaan jännite noin tunti laturin irrotuksen jälkeen. Täytyy päivittäin seurata miten putoaa.
Vuppe kirjoitti: ↑15:34 18.02.2021.
Kaverilla meni yhdessä kesässä 4 pilikkalaista akkua. Kiksi soveli, akun koko pienimmästä päästä, tai no, niin iso kun öljyleilin sisäkehälle sopi.
Hyvä tietää. Jos ja kun tuosta menee akku pimeeksi niin varmaan se on sitten Varta sieltä Akkutalosta. Aika pikkanen se siellä öljysäiliön sisällä tosiaan on. Edellinen omistaja oli laittanut Cycle Electricin laturin.
En tiedä olisko siinä sovelissa ollut pannun öljytankki, eikös niissä ollut alunperin kaponen mutta korkea 6V akku. Sellaseen ei kovin isoo nykyaikasempaa taida saada sopiin.
Vuppe kirjoitti: ↑15:34 18.02.2021.
Kaverilla meni yhdessä kesässä 4 pilikkalaista akkua. Kiksi soveli, akun koko pienimmästä päästä, tai no, niin iso kun öljyleilin sisäkehälle sopi.
Pahin paikka mihin akun voi laittaa, kuuma ja tärisee varsinkin jos säiliö on suoraan rungossa kiinni.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Piiroisen Valinta aka Hotbike myy sen verran suunnatusti akkuja tiettyyn tarkoitukseen, että niillä säilyy näppituntuma siihen, mikä toimii ja mikä ei.Ihan paskat ne vaihtaa uuteen, tiedän kokemuksesta.
Maksoin viime viikonloppuna 190 euroa Sportsterin akusta Hotbikessä. Joku tarra sen kyljessä oli. En muista mikä. Jos HD:n merkkiakkua saa 239 euroon, niin kuin Pertti aiemmin kertoi, voisin ostaa sellaisen.
Ongelmia.
Freebirdissä tuskin mitään on "hyllyssä".
HD of Helsinki on aikuisten oikeasti Espoossa, eikä edes ihan rajan pinnassa. On viestiteknisestikin niin kaukana, että kun lähetin sekä Loimaalle, että Helsingin merkkiliikkeeseen sähköpostikyselyn Dynan kompensaattorirempasta, niin Loimaa vastasi päivässä ja "Helsingin" vastaus on vielä matkalla. Jos on.
Maksaa tonnin Loimaalla, joka tarjouksessa kiellettiin kertomasta julkisesti missään. Hotbiken arvio oli 7-800.
Haettiin sellainen pieni sininen 39,90 e GSX-F600 Suzukiin, joka on ollut nyt sen kanssa ajossa kaksi kautta huonolla hoidolla pääosin päivittäisessä käytössä lyhyitä matkoja. Ystävättären pojalla, ei minulla. Eli jatkuvaa starttailua eikä pitkiä reissuja latautumiseen eikä yhtään ajokauden välilatausta. Säilytys ulkona vesisateessa ja talvitalliin vasta pakkasten alettua. Kaksi kautta siis ongelmitta, kun Shorain kallis litiumi tilttasi ja paloi.
Tänä talvena ei ole vielä ladattu, pitääkin katsoa viikonloppunka, onko akussa mitään henkeä jäljellä ja ladata se. Jos on jos sökö, niin lysti maksanut 19,95/kausi, mutta katsotaan.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Mä en. TC:n kampiakseli on prässätyillä liitoksilla ja siihen sattuu paljon enemmän kuin kartioilla ja kiiloilla liitettyyn vanhemmanaikaiseen, jos se joutuu jatkuvaan pulttipyssymäiseen hakkaukseen. Ajatus on kuitenkin ajaa tuolla vielä monta kesää.
Näiden kampuroitahan hitsataan nippuun pervommassa käytössä!
Tehtaan remppasarja maksaa USAssa muutaman dollarin päälle 400 ja se liimattava kouru tarpeineen joitakin kymppejä siihen päälle. Anelen sukulaista ostamaan moisen ja pistämään kuriirilla tänne. Laittaa sitten kuka laittaa, mut on osat kuitenkin valmiina odottamassa sopivaa hetkeä.
Mä en. TC:n kampiakseli on prässätyillä liitoksilla ja siihen sattuu paljon enemmän kuin kartioilla ja kiiloilla liitettyyn vanhemmanaikaiseen, jos se joutuu jatkuvaan pulttipyssymäiseen hakkaukseen. Ajatus on kuitenkin ajaa tuolla vielä monta kesää.
Näiden kampuroitahan hitsataan nippuun pervommassa käytössä!
Tehtaan remppasarja maksaa USAssa muutaman dollarin päälle 400 ja se liimattava kouru tarpeineen joitakin kymppejä siihen päälle. Anelen sukulaista ostamaan moisen ja pistämään kuriirilla tänne. Laittaa sitten kuka laittaa, mut on osat kuitenkin valmiina odottamassa sopivaa hetkeä.
Pertti kirjoitti: ↑20:58 19.02.2021.
Maksaa tonnin, on eri kuin arvio 7-800..toki jos arvion yläraja pitää on selvästi halvempi.
Toinen on kumminkin arvio, toinen on hinta.
Hyvin on pitänyt tarjouksensa tähän saakka. Ja kaikkiallahan voi tulla ylläreitä aukoessa. Merkkiliikkeessäkin.
Mä en. Prässätty kampura on lähtökohtaisesti huonompi jatkuvaa hakkausta vastaan vs kartioilla ja kiiloilla koottu. Näitähän hitsataan nippuun pervommassa käytössä. Mun tarkoitus on ajaa vielä monta kesää tällä ja kun noita tehtaan laittamia sulakkeita löytyy sieltä täältä, niin täytyy mielummin vahvistella kuin hapertaa tätä.