Heihulinaa, täs on muutamia viikkoja tullu ajeltuu tuon "uuden" kanssa, ison huollon teetin siihen ja etujousien vaihdon sekä alustan nostamisen ja kas kummaa kun pyörä alkoi kulkea suoraan, ei vatkaa laisinkaa kun päästelee menemään ripeemmin ja kulkee kyl suoraan kuin luoti, aivan mahtavaa kertakaikkiaan!
Kaxpäällä ollaan mun Jaanan kans menty myös, loistopeli siihenkin, suuresti rakastamani Sportster olikin vähä ahdas siihen hommaan, tosin, kyl me silläkin pärjättiin, tällä tuntuu vaan matkat tuntuvan lyhyemmältä...
Huollossa piti sähköt korjata mutt ei ne sit korjannutkaan niitä, pajan pihalla toimi kaikki mutt 12 kilometrin päässä ei enään valot ym. toiminutkaan, fyrkat kyl kelpas sähköhommista...
Eli nyt täytyis opetella sähköjen tekeminen HooDeeseen, voi olla monimutkasempaa kun tohon mun Darttiin missä menee se seittemän johtoo konehuoneessa...
Näköjään pitää sekin opetella ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan!
Vanteet täytyy vaihtaa, en oo koskaan tykänny pinnavanteista enkä tykkää vieläkään, ongelma on tietysti se että minkäläiset aluvanteet tohon sopis...?
Etu- ja takavanteet siis vaihtoon kun löytyy sopiva pari, edelleen on arvoitus tuo etunapa, paja sano et voi olla kumpi vaa, tuumanen tai 3/4 osa tuumaa, osta täs ny vanteita sit...
Takavalo on yhtä susiruma ku sportsterissa, se täytyy kyl vaihtaa kans, mitä helvettiä joku on joskus ajatellu ku tollasen on kexiny, ei se ainakaan selvin päin oo ollu...
Pakoputket täytyy vaihtaa, siis oikeesti, naapuri luuli mun ostaneen yamasukin ku ei enään papata pihalla, sixtoisexeen , noi putket on kromiset eli ihan kauheet... Kax-yhteen musta putki olis kiva mutt pajal sanottiin ett tulee kalliix ja pitää säätää koko hoito uusix ja sekin maxaa, en tosin tarjousta saanut enkä sieltä enään haluakaan mitään, kierrän koko puljun kaukaa...
Saiskohan noista orkkis putkista ääntä jotenkin irti...? Onx kukaan modannut tollasii?
Plexi on liian matala mulle mutt se on helppo vaihtaa, tilaan memphis shadesista korkeemman, ei oo edes kallis...
Loppuu se tuulen kypärään hakkaaminen...
Kate ja kahvanlämppärit, aivan älyttömän hyvät kexinnöt, aivan loistavat, en oo koskaan näin kylmäl ilmal ajanu kuin tuolla, ei tuntunu missään!!
Bensavalo syttyy kun on ajanut 200 kilsaa eli paljonkohan sil oikeesti pääsis, ei siihen mee ku 10-12 litraa kun käy tankkaamassa, kuitenkin pitäis olla 17 litran tankki?
Onkos kellään myynnissä sellasta litran/kahden varasäiliöö niin vois ens kesänä kokeilla miten pitkälle tankillisella pääsee...
Kyllähän se kirpas, tuo väliraha mutt jotenkin tuntuu siltä jotta oli kyl sen arvoista, tuo on aivan mahtava HooDee, melkein yhtä hyvä ku Sportster minkä ostan ton rinnalle heti ku mun valuuttarajoittenuus lakkaa...

MoParpervo electra glidellä.