pyörän hitsauksesta??

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

tarkoitus jatkaa "jalan" lenkkiä, (ettå osuis bootsin kalteva kanta, ilman hakemista),, voiko Tig-hitsata irroittamatta akun napaa (häläri)/jalkaa??,, tai ainakin hepata, ei viittis alkaa purkamaan pikkuhomman takia!!,,
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1096
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Akun napa nyt ainakin irti. Minä en kyllä hitsaisi mitään, joka on kiinni rungossa jos pyörässä on nykymalliin elektroniikkaa.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 19:33 17.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1096
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

-Harikka- kirjoitti: 10:02 03.05.2019. Onkos 2003 nykymalliin elektroniikkaa :?: :roll:
Heti kun löytyy yksikin puolijohde niin on.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
KariFS
Viestit: 554
Liittynyt: 13:36 12.06.2017.
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Pyörä pyörätelineeseen ja jalka irti, lienee helpoin ja turvallisin tapa, saa jalan pöydälle ja hitsattua paremmin.

Ei se tarvi olla edes nykymallin elektroniikkaa, lataussäätimen vai minkä tasasuuntaajan kürvähdyksellä peloteltiin jo 80-luvulla kun 70-lukuisia kotteroita hitsailtiin. Niistäkin aina akunkenkä irti. Ei ollut iso homma kun radiossa oli mekaaninen muisti ja kelloa ei laisinkaan :lol:

Nykymalleissa tietysti eri, kun on ajonestoa, hälärmiä, digitaalikelloa ja vaikka mitä. Mutta sitä suuremmalla syyllä jättäisin leikkimättä ja toimisin varman päälle.
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1604
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Olen ymmärtänyt, että kromaukset ovat sinulle tärkeitä, mites niiden nyt käy?
Olet varmaan jo päätöksesi tehnyt ja nämä valmiit jo katsellut, toki jotain maksavat. jiffy stand extension, eBay:
Kuva
KuvaKuva
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 19:33 17.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

Re: pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

ok, kiitti vastauksista, lenkki jo valmiina 8mm (ois riittånny 6nen, mutta tällä mennään), rosteria, -napa irti/heppiin/jalan irroitus ja hitsaus, ps Bueno idis !, mutta pelkään, että yöllä "satulalaukulla asioidessa", )), tuohon voipi olla kompuroimisvaara,,??,,)),,
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 19:34 17.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

Re: pyörän hitsauksesta??

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

jep, mulla kyseessä 100v. SuperDyna,,
Vastaa Viestiin