Noniin..
Tuli äkkiseltään mieleen jatkaa takahaarukkaa, ja hihnaveto lyö kapulaa vastaan.
Ilmeisesti ketjuvetoon myydään valmiita paketteja, mutta löytyykö jostain/joltain piirustuksia, jolla saa tarvittavat palikat suoraan tehtyä.
On pääsy laserleikkureihin ja cnc-jyrsimiin. Jos siis löytyy kuvia, niin allekirjoittanut olisi kiitollinen..
Sporster ketjuvetoiseksi
Sporster ketjuvetoiseksi
Sportster XL1100 EVO
KARU-edition
KARU-edition
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
Rattaatko meinasit ite tehä vai pultit? Noi sarjat on ihan bolt on, kaikkea ei tartte ite tehä.
-
- Viestit: 98
- Liittynyt: 00:00 30.05.2015.
- Paikkakunta: 61°xx′xx″N 5°x′xx″E
- Viesti:
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
Puhutaanko tässä takahaarukasta vai ketjuvedon osista?
HD FXST Softail -84 EVO
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
No bolt on olisi luonnollisesti helpoin, mutta hinnat mahtaa olla raikkaat.
Rattaat pystyn itse tekemään, jos vaan jostain taikoisi kuvat.
Rattaat pystyn itse tekemään, jos vaan jostain taikoisi kuvat.
Sportster XL1100 EVO
KARU-edition
KARU-edition
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
Nuo rattaat ei loppupeleissä ole kovin kalliita, dynaan kun ketjut laitoin maksoi rattaat alle satasen, että mietihän vielä tuon tekemisen kanssa että tuleeko omalle työlle hintaa. Oisko ollu 40 per ratas kotimaiselta toimittajalta.
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
Noni.
Selkeä valinta. Olin ilmeisesti katsellu jotain enempi mallia. Kiitos vinkistä!
Mistäs kannattaa kysellä?
Selkeä valinta. Olin ilmeisesti katsellu jotain enempi mallia. Kiitos vinkistä!
Mistäs kannattaa kysellä?
Sportster XL1100 EVO
KARU-edition
KARU-edition
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
1100 kokoinen evosportsteri on ollut alun alkaen ketjuvetoinen. Nelivaihteisten hihnaveto on jälkiasennus ja vissiin ei eturattaan osalta ihan kestävin.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: Sporster ketjuvetoiseksi
Ok.
Pitänee vaihtaa sitten "alkuperäiseen" takaisin. Saa hivenen takakumiin leveyttä.
Ja tosiaan, pienen tutkimisen jälkeen voi todeta, että hinnat ei päätä huimaa, toisin kuin uusien hihnojen..
Pitänee vaihtaa sitten "alkuperäiseen" takaisin. Saa hivenen takakumiin leveyttä.
Ja tosiaan, pienen tutkimisen jälkeen voi todeta, että hinnat ei päätä huimaa, toisin kuin uusien hihnojen..
Sportster XL1100 EVO
KARU-edition
KARU-edition