Sytkän muutos

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

henri1982
Viestit: 2
Liittynyt: 21:51 28.02.2015.

Sytkän muutos

Viesti Kirjoittaja henri1982 »

Edellinen omistaja oli heittäny 883 -89 Sportster elektroniikan mäkeen ja laittanu kärjellisen sytkän tilalle. Nyt tarvisi laittaa kärjetön takasi mutta ei mitään hajua mitähän tarvisi tilailla kun kaikki tarvii varmaan laittaa uutta ja mitään vanhaa ei ole olemassa. Osaiskohan joku antaa vinkkiä mitä tarvitaan?
Avatar
hiekkanen
Viestit: 424
Liittynyt: 22:45 12.09.2008.
Paikkakunta: Mierontie takametsästä itäänpäin

Re: Sytkän muutos

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Vaikkapa Dyna-S. Jos ollut kärjet niin siellähän jo on paikoillaan mekaaninen keskipakosäädin ja todennäköisesti myös 5 ohmin puola. Kannattaa myös uudet ("supression core") tulpanjohdot hommata mikäli entiset ovat tarkoitettu kärkisytkälle ("copper core").
Avatar
JKKo
Viestit: 1731
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytkän muutos

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Ultiman sytkä on halvempi kuin Dyna. Sen setissä, kun sopivan valitsee, tulee anturin tarvitsema kiekko, tulpan johdot sekä singlefire puola.

Esim tommonen setti:

http://www.ebay.com/itm/Ultima-Programm ... 0A&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Mulla on tommonen. Helppo asentaa ja on joku säätökin, eli erilaisia käyriä kytkimillä. Jotkut noita oikein piuhalla ohjelmoi, mutta mä oon pärjännyt ihan laitteen perusvalikoimalla. Tuo sopii myös ahtohommiin, eli sisältää sytkän myöhästyksen mahdollisuuden.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Avatar
JKKo
Viestit: 1731
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytkän muutos

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Ja jos siitä on ihan kaikki elektronisen sytytyksen himmelit heitetty menemään niin tarvitset vielä VOES kytkimen. Sen saanee ostaa/myy palstalta. Sehän on vain maadoittava kytkin joka toimii alipaineen vaihtelulla.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Vastaa Viestiin