Sportster vedot kateissa.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 18:41 08.04.2017.
Sportster vedot kateissa.
Moi eli 1000 82'vuoden rautapää kyseessä.pyörä käynnistyy hyvin ja käy nätisti tyhjäkäyntiä lukuunottamatta kylmänä paukuttelua ilmanputsariin ja pakoputkeen.mut liikkeelle lähtiessä meno hyytyy,joutuu luistattaa kytkintä ja pyörä ei kulje 80km/h kovempaa,nelosta kun laittaa silmään niin hyytyy,nykii ja pörpöttää.pintakaasulla toimii ainoastaan.ostin pyörän just enkä tunne sen sielunelämää.voisiko olla vaan kaasarin suuttimet tukossa talven seisonnan jäljiltä?voiko mm nokat olla niin loppu et oireilee noin?tai voiko myös sähkö vajarit aiheuttaa moista?kiitti.
Re: Sportster vedot kateissa.
Vaihda ensin uudet tulpat, ennen kuin purat koko konetta.
Seuraavaksi tarkista bensan saanti.
Sitten sytytys....kärjet jos on ja keskipakosäädin. Löytyvät oikean posken kärsästä.
Seuraavaksi tarkista bensan saanti.
Sitten sytytys....kärjet jos on ja keskipakosäädin. Löytyvät oikean posken kärsästä.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Sportster vedot kateissa.
Onkos noissa kaasarissa alipainekalvoa?
-Jos on niin reikä siellä voi aiheuttaa tuon kaltaisia oireita......
-Jos on niin reikä siellä voi aiheuttaa tuon kaltaisia oireita......
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: Sportster vedot kateissa.
Ei ollut vielä '82 kalvoja, oli luotettava läppä-Keihin. CV tuli mielestäni '89 Sportteihin. Tietysti seillä voi olla mitä hyvänsä "parannuksia" tehtynä ja "turhuuksia" poistettuna.
Nuo yllä olevat vinkit ovat todennäköisimpiä ja ensisijaisia katsottavia.
Tuossa on jo alkujaan kärjetön sytytys, mutta siellä saattoi olla kuitenkin keskipakolimput, joten niiden liikkuvuus kannattaa tarkistaa. Omassa '81:ssä en ole joutunut koskaan sytkään kurkkaamaan, pelaa kuin buickki, joten ei ole varmaa tietoa Itsellä olivat aikoinaan tuossa kuvan '71:ssä limput jumittuneet yhteen asentoon ja osin sen seurauksena sytkä oli aina pielessä kaikilla kierroksilla jotain keskialuetta lukuunottamatta.
Nuo yllä olevat vinkit ovat todennäköisimpiä ja ensisijaisia katsottavia.
Tuossa on jo alkujaan kärjetön sytytys, mutta siellä saattoi olla kuitenkin keskipakolimput, joten niiden liikkuvuus kannattaa tarkistaa. Omassa '81:ssä en ole joutunut koskaan sytkään kurkkaamaan, pelaa kuin buickki, joten ei ole varmaa tietoa Itsellä olivat aikoinaan tuossa kuvan '71:ssä limput jumittuneet yhteen asentoon ja osin sen seurauksena sytkä oli aina pielessä kaikilla kierroksilla jotain keskialuetta lukuunottamatta.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 18:41 08.04.2017.
Re: Sportster vedot kateissa.
Kiitti ideoista.kaasari on tosin jenkkiläinen zenith.en tiedä onko orkkis.siinä saattaa varmaan ollakin kalvo.pitää alkaa availemaan.joo ja sytkä on alunperin jo kärjetön.
Re: Sportster vedot kateissa.
Ei ole kalvoa eikä ole orggis.
Bedix / Zenith käyvät kyllä jokseenkin heittämällä ristiin läppä-Keihinin kanssa, joten jossain vaiheessa prosessia siihen on heitetty vanhemman mallin kaasari. H-D luopui noista '76.
Kalvo on vain noissa alipaneella toimivissa uudemmissa luistikaasareissa, kuten CV Keihin, jossa pystysuunnassa liikkuva kuisti säätää ilman virtausta. Perinteisemmissä kaasuvaijerilla avattava läppä tekee saman.
Jos kaasari on uudenkiiltävä, siihen on voitu vaihtaa huonokuntoisen tilalle ihan uusikin, koska noita kai saa vieläkin uutena. Jos se on vanha ja tummunut, saattaa kyseessä olla ns. köyhennys, eli myyntiin laitettaessa heitetään tallin nurkista vanhaa rojua kiinni...
Putsaa se nyt joka tapauksessa huolella joka reiästä esim. paineilmalla ja kitaran kielillä ja kokeile uudestaan. Jos siinä on päällä säädettävä suutin, se on itse paholaisen keksintö. Itse en saanut ikinä sitä toimimaan hyvin ja kiinteillä suuttimilla varustettu läppä-Keihin pani pyörän ekaa kertaa toimimaan kunnolla! Yhdessä pyörässä minulla oli Bendix/Zenith kiinteillä suuttimilla ja kun se oli kunnossa, ei läppä-Keihiiin huomannut mitään eroa.
Tuo malli pitäisi kulkea ja kiertää tosi iloisesti kunnossa olevalla läppä-Keihinillä. Jos putsaus ja tulppien vaihto sekä uusi bensa eivät auta ja ne limput liikkuvat hyvin, etsi siihen siihen kuuluva kaasari.
Bedix / Zenith käyvät kyllä jokseenkin heittämällä ristiin läppä-Keihinin kanssa, joten jossain vaiheessa prosessia siihen on heitetty vanhemman mallin kaasari. H-D luopui noista '76.
Kalvo on vain noissa alipaneella toimivissa uudemmissa luistikaasareissa, kuten CV Keihin, jossa pystysuunnassa liikkuva kuisti säätää ilman virtausta. Perinteisemmissä kaasuvaijerilla avattava läppä tekee saman.
Jos kaasari on uudenkiiltävä, siihen on voitu vaihtaa huonokuntoisen tilalle ihan uusikin, koska noita kai saa vieläkin uutena. Jos se on vanha ja tummunut, saattaa kyseessä olla ns. köyhennys, eli myyntiin laitettaessa heitetään tallin nurkista vanhaa rojua kiinni...
Putsaa se nyt joka tapauksessa huolella joka reiästä esim. paineilmalla ja kitaran kielillä ja kokeile uudestaan. Jos siinä on päällä säädettävä suutin, se on itse paholaisen keksintö. Itse en saanut ikinä sitä toimimaan hyvin ja kiinteillä suuttimilla varustettu läppä-Keihin pani pyörän ekaa kertaa toimimaan kunnolla! Yhdessä pyörässä minulla oli Bendix/Zenith kiinteillä suuttimilla ja kun se oli kunnossa, ei läppä-Keihiiin huomannut mitään eroa.
Tuo malli pitäisi kulkea ja kiertää tosi iloisesti kunnossa olevalla läppä-Keihinillä. Jos putsaus ja tulppien vaihto sekä uusi bensa eivät auta ja ne limput liikkuvat hyvin, etsi siihen siihen kuuluva kaasari.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Sportster vedot kateissa.
Ja paikkakunta rohkeasti näkyviin - tämä porukka on sellaista, että apua saa eikä kukaan tule sinua tai pyörääsi ryöstämään, vaikka koordinaatit näkyvätkin jollain tarkkuudella.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus