Miten iso operaatio tuo olisi ja onko edes mahdollista?
Tiedän että hieman hölmö kysymys, mutta ei ole minkäänlaista kokemusta runkomuutoksista eikä ole päässyt itse oikein asiaa tutkimaankaan.
Softailin takahaarukka dynaan
Re: Softailin takahaarukka dynaan
Iso. En nää kyseisessä operaatiossa minkäänlaista järkeä, ehkä joku muu saattais nähä.
Ensimmäisenä pitäis muuttaa moottorin kiinnikkeet jäykiksi, hommata softailin öljypohja sekä öljytankki, muokata rungon takaosaa rankalla kädellä ja sen jälkeen sulla alkaa olla softaili. Paremman ja halvemmalla saat kaupasta.
Ensimmäisenä pitäis muuttaa moottorin kiinnikkeet jäykiksi, hommata softailin öljypohja sekä öljytankki, muokata rungon takaosaa rankalla kädellä ja sen jälkeen sulla alkaa olla softaili. Paremman ja halvemmalla saat kaupasta.
Re: Softailin takahaarukka dynaan
Kiitos vastauksesta. Hommaa näemmä olisi vähintäänkin riittävästi.
Joskus tullut vastaan jossain netin syövereissä Sportster jossa oli haarukka vaihdettu ja asia jäänyt pääkoppaan askarruttamaan.
Joskus tullut vastaan jossain netin syövereissä Sportster jossa oli haarukka vaihdettu ja asia jäänyt pääkoppaan askarruttamaan.
Re: Softailin takahaarukka dynaan
Sportteihin saa softail runkoja, en usko että pelkkä takahaarukka olis vaihettu. Tarvikerunkoja saa vaikka mihin
Re: Softailin takahaarukka dynaan
Ok,kiitos. Taitaa olla paras unohtaa remppahomma ja vaihtaa sitten tykkänään eri menopeli joskus hamassa tulevaisuudessa.
Re: Softailin takahaarukka dynaan
Jostakin tullu sellaanen käsitys, jotta Korvalla olis kumminki hyvä olla nelinokkaanen yhtenäismoottori....Lastu kirjoitti:Ok,kiitos. Taitaa olla paras unohtaa remppahomma ja vaihtaa sitten tykkänään eri menopeli joskus hamassa tulevaisuudessa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Softailin takahaarukka dynaan
Kyllähän Korvalla varmaan sellainenkin on.