Hep! Kysäisempä täältä taas vinkkiä ennekuin alan turaamaan, ostin -99 Dynaani linkin mukaisen Progressive Suspensionin drop-in etujousien madalluskitin W&W Cyclesiltä kun halvalla sain. Tuolla W&W nettisivuilla kehutaan että vieterit käyvät Sporsterin ja Dynan 39mm keulalle mutta paketista löytyneissä ohjeissa mainitaan vain XL -mallit ja niille sopivat spacerien pituudet. Tsekkailin Progressiven sivuilta että tämä "10-2000" -kitti on tarkoitettu Sportstereihin ja Dynaan on eri kitti sarjanumerolla "10-2001". Sama keulahan noissa on, osaako joku sanoa onko noiden kahden sarjan välillä mitään eroavaisuuksia ohjelippusten lisäksi? Kumpaisenkin pyörän jousikitin asennusohjeita vertaillessa että Dynan PVC -spaceri pitää jättää pidemmäksi kuin Sportster, olisi ihan loogista koska Dyna himpun painavampi. Kellään varmaa tietoa onko palikoissa muuten mitään eroa eli voinko lyödä palikat huoletta omaan Dynaani?
W&W:n sivun täällä: https://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects ... e=!WW35388
Progressiven drop-in Kit 39mm keulaan, XL ja Dyna erot?
Progressiven drop-in Kit 39mm keulaan, XL ja Dyna erot?
1999 Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport TC88 > 95 big bore with S&S 9,7:1 pistons, Mikuni HSR42 (182,5 main), S&S 570G Cams, 2 into 1 pipes.
Re: Progressiven drop-in Kit 39mm keulaan, XL ja Dyna erot?
Niin dyna on painavampi, suuremman esijännityksen lisäksi saattaa olla jäykempi jousi muutenki. Turhan löysä jousi ja paljon esijännitystä saa pintakovan jousituksen, ei hyvä. Saatko mitenkään reklamoitua itelles pyörään sopivia jousia, tossahan on väärin myyty kun on noinkin selvä tapaus?
Re: Progressiven drop-in Kit 39mm keulaan, XL ja Dyna erot?
Eipä hätää, kysäisin asiasta suoraan Progressive Suspensionilta ja yllättävää kyllä heiltä tuli vastaus ja vieläpä muutamassa tunnissa. Kyseessä on täysin sama palikat, eroa tosiaan on vain mukana toimitettavissa ohjeissa ja sitä myöten putkiin päätyvien spacereiden pituudessa. 94-2003 Sportster spaceri leikataan tuuman madalluksella 4,5-5 -tuumaa pitkäksi ja Dynassa samalla madalluksella 5,25-5,75 -tuumaiseksi. Pointsit Progressive Suspensionin asiakaspalvelulle!
1999 Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport TC88 > 95 big bore with S&S 9,7:1 pistons, Mikuni HSR42 (182,5 main), S&S 570G Cams, 2 into 1 pipes.