fuelpak

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

caveman
Viestit: 93
Liittynyt: 19:12 28.11.2011.

fuelpak

Viesti Kirjoittaja caveman »

elikkä pyörä 2012 sportster 1200. ostin käytetyn fuelpak:in ja en saa sitä ohjelmoitua bensakarttoja millään uudelleen.kun kytken virran päälle syttyy ohjelmointi kenttien valot ja ne sammuvat samalla kun bensapumpun hurina lakkaa vaikka niiden kuuluisi jäädä palamaan ja katkaisia on run asennossa ja pyörä käynnistyykin fuelpak kytkettynä mutta en saa ohjelmoitua uusia karttoja siihen..missä vika?? eihän nämä fuelpak:it naitu siihen ecuun johon ne on ekana kytketty? käsitin että fuelpak3 tekee sen mutta eikait nämä vanhat purkit?? mainittakoon että purkki oli kiinni aikasemminkin 2012 mallin sportissa ja oli toiminut ok..ideoita ja vinkkejä 8O
Avatar
LeClerc
Viestit: 726
Liittynyt: 13:28 06.01.2010.
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: fuelpak

Viesti Kirjoittaja LeClerc »

Moi, jos lontoo taittuu niin laita emailia suoraan valmistajan support palveluun.
Sieltä tuli mulle rivakasti ohjeet muutoksiin vaikka olin ostanut laitteen käytettynä.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
caveman
Viestit: 93
Liittynyt: 19:12 28.11.2011.

Re: fuelpak

Viesti Kirjoittaja caveman »

ei taitu lontoo,toi mulle ajautunu purkki näyttää olevan mallia joka on tarkotettu toimivaksi vm2011 asti sen jälkeen tulee lcd malli vika lienee siinä eli väärä purkki?? tosin se oli 2012 mallissa kiinni mutta se oli liikkeessä laitettu ja myyjä ei tienny purkin sielunelämästä mitään..mielenkiintoista 8O
caveman
Viestit: 93
Liittynyt: 19:12 28.11.2011.

Re: fuelpak

Viesti Kirjoittaja caveman »

pyörän pitää olla käynnissä tätä fuelpak versiota ohjelmoitaessa..eli kielimuuri :( mutta nyt homma hanskassa 8)
Vastaa Viestiin