ruisku muutos kaasuttimeksi.

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

timo.n
Viestit: 44
Liittynyt: 21:04 11.04.2009.

ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja timo.n »

omistan palaneen tc88 pyörän missä sähköt,boxit palaneet. minkälainen muutos kyseessä jos tekee kaasutin versioksi? onko kukaan tehnyt täällä? englannin kielellä löytyy jotain ohjeita , mutta ei ole vahvin kieleni. -timo-
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Tarvitset kaasutinmallin imusarjan ja kaasuttimen sekä itsenäisen sytytyksen, eipä siinä oikeastaan muuta kummempaa tarvitse.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
timo.n
Viestit: 44
Liittynyt: 21:04 11.04.2009.

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja timo.n »

joo sen verta olen saanut selville että kampiakselin asentotunnistin täytyy jättää, että saa sytytyksen pelaa. eipä siinä muuta sitten olekkaa. täytyy rupee osia metsästää,, meinasin laittaa s&s Super e kaasuttimen. käykö evon imusarja tc koneeseen?
Avatar
ranze
Viestit: 873
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja ranze »

Mulla olis TC88 orkkis sytkäboksi ja sille sopiva puola sekä Keihin CV putsareineen ylimääräisenä, olleet RoadKingissä. Jäivät yli kun pata vaihtui S&S:ään.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
timo.n
Viestit: 44
Liittynyt: 21:04 11.04.2009.

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja timo.n »

Kiitos tarjouksesta, mutta on jo katsottu tarvikkeet valmiiksi, mitkä tulee.
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Jos kaasaria ei ole vielä hankittu itse laittaisin Mikuni HSR tai SE vastaavan, vaihtoehtoisesti CV Keihin. S&S on 50 vuotta vanhaa tekniikkaa... toki halpa.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Avatar
ranze
Viestit: 873
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja ranze »

Keihin on hyvä kaasari 100 hv saakka. Mikuni näyttää separaattorilta ja on kuulemma nirso säädöille. S&S on varmatoiminen kiinteäkurkkuinen kaasari, hyvin tuo tuntuu potkivan isompaakin kattilaa liikkeelle. :wink:

Eipä nämä maamoottoritkaan kovin moderneja taida olla. :mrgreen:
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Röpöttäjä
Viestit: 1736
Liittynyt: 09:07 23.04.2006.
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

S&S kaasari on tosiaan viemäriputken pätkä jonka säädöt ei ole koskaan balanssissa eikä saa. Jos CV ei riitä on Mikuni paras vaihtoehto ja helppo säätää joka alueelle todella hyvin toimivaksi. Pitää säätönsä. Kaasuvaste on lähes sama kuin ruiskussa. tehoissakaan ei häviä ruiskulle juuri mitään. Ja tämä ei ole kuulema.
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Mikuni vaan näyttää alumiiniseltä kefiiritölkiltä. Enemmän mä olen CV-Keihineiden kanssa jumpannut ku tupla-äSSien. Ei tietekään suora putkenpätkä perholäpällä ole optimisäädöissä koko aluetta koskaan, mut ei 45° V-twinikään ole tasapainossa jnejnejne... HoKaYaSu-liikkeistä ja Bimmeripuodeista saa noita teknisesti optimoituja mopoja ja optimoidumpaa tekniikka ilman surinaa tehdään spagettilandiassa. S&S on edelleenkin ihan halavatun hyvä vaihtoehto ruokkimaan epätasapainoista 45° ilmajäähy V-twiniä ja ennen Mikunia mä laittaisin Dellorton, vaikka se Mikuni olis ihan kuin halavatun überhyvä tahansa.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Avatar
ranze
Viestit: 873
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja ranze »

..jonka säädöt ei ole koskaan balanssissa eikä saa
Mulla kumma kyllä on balanssissa ja on pysynyt. Sisäänajon jälkeen vaihdettiin penkittämisen yhteydessä suuttimet, eikä ole tarvinnut roplata. Ainakin Kalixissa tuntuu onnistuvan.

Ennen ostoa peloteltiin että keskialueella on joku kuoppa. Penkkikäyrästä tuli kyllä tasainen, se ei vissiin ole siitä montusta kuullut. Sutii ja keuliikin jos tohtii komentaa.. tulee kyllä wheeliestä alas tämmöinen siro sporttimalli vähän raskaanlaisesti, et kerta riitti.

Ihmeen paljon ne näitä myy jos ovat niin paskoja, minä oon ainakin tyytyväinen.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Avatar
hiekkanen
Viestit: 424
Liittynyt: 22:45 12.09.2008.
Paikkakunta: Mierontie takametsästä itäänpäin

Re: ruisku muutos kaasuttimeksi.

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Viime kesänä hommasin S&S Super E:n (ainoastaan kaasarin, koska saman valmistajan imusarja oli paikoillaan jo ennestään), eikä kummoisia kommervenkkejä ollu säätöjen saannissa kohilleen ottaen huomioon että oli helteiset kelit. Vanha evolainen pelannu hyvin S&S/kyryakyn-yhdistelmällä, vaikka ameriikan foorumeilla moista "kombinaatiota" ovat lähes yksimielisesti lytänneet alimpaan helevettiin.
Vastaa Viestiin