Sähköt katosi

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

haamu
Viesti:

Sähköt katosi

Viesti Kirjoittaja haamu »

Tervehdys, olen ajellut Sisiliaan saakka Suomesta, 14 km ennen majapaikkani tapahtui seuraava: Sportista katos sähköt, matkalla jossain huomasin et vilkut ei toimi, alko toimiin taas mutta eivät sammuneet normisti.Tauolle mennessä laitoin virrat pois, ja sen jälkeen ei enää startannu. Tsekkasin kaikki sulakkeet ja akkukaapelit, ne on ok. Nopeusmittari pimeni aikaa sitten, se tahtoo mennä mykäksi kun ajaa pidempään kuumassa, tehny sen suomessakin, se ei oo vaikuttanut käynnistymiseen ennekään. Rätkässä on ledivilkut ja badland vilkkuboksi. Kyseessä on Sportster 1200C vm 2001, oliskohan jommassakummassa vilkkukatkaisimessa oikari, tai jotain......Huom akku on Ok. Sisialainen frendi tuli auttamaan ja työntämällä lähti tulille. -Haamu-
A vot sano..................
haamu
Viesti:

Re: Sähköt katosi

Vika on paikallistettu vasemman puoleiseen vilkkukytkimeen, siellä jotain häikkää, avasin sen kannen, räpläsin piuhoja, valot sytty, akku ei siis ole tyhjentynyt, kokeilin lähteekö tulille, ei lähteny. Ennen tota räpläystä ei sytty mitkään valot, eli vian on pakko olla siellä, ehdotuksia kuunnellaan. Tosin tossa 30 kilsan päässä on kuulemma HD huolto, olen sen verran kaukana kotoa että rätkän on syytä wörkkiä etten jää uudestaan tien päälle. Asiasta kolmanteen, lumian näyttökin hyyty tässä kuumuudessa, se lähti wörkkiin ku viileni, mä tosin kuumenin senkin kanssa=)
haamu
Viesti:

Re: Sähköt katosi

Vika oli sittenkin akkukaapeleissa!!, katkos oli jossain näkymättömässä paikassa. Mario HD Catanian pajalla värkkäs uudet kaapelit, molemmat.
-haamu-
Vastaa Viestiin