Elämän suurten asioiden äärellä..

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
norsunkorva
Viestit: 681
Liittynyt: 16:46 06.09.2012.
Paikkakunta: Savo
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

Kiitos poijjjaat. Tästä se jotenkin elämä jatkuu. Painan joku pvä potan päähän ja käännän tielle. Ajelen jonnekkin..ja annan tuulen viedä vähäksi aikaa murheen mennessään...mikään ei lie ikuista...edes sekään? :wink: Mukavaa Juhannusta teille kaikille! -arska-
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

norsunkorva kirjoitti:Tästä se jotenkin elämä jatkuu. Painan joku pvä potan päähän ja käännän tielle. Ajelen jonnekkin..ja annan tuulen viedä vähäksi aikaa murheen mennessään..
Tuolla hienolla asenteella jaksat ja pärjäät, voimia sinulle, pidä tuo!
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
tipi
Viestit: 184
Liittynyt: 19:49 18.05.2005.
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja tipi »

:(
ei mopolla mahottomia
Avatar
Luna
Viestit: 77
Liittynyt: 12:30 10.06.2012.
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja Luna »

osanottoni
FXSTD -00
annikay
Viestit: 5
Liittynyt: 20:44 30.09.2013.

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja annikay »

Meidän 22 vuotias tytär kuoli viime keväänä reilu vuosi sitten, 4kk kuoleman jälkeen me mieheni kanssa hankittiin pyörä. Nykyään meillä on molemmilla oma pyörä jolla me reissallaan. Silloin kun mä ajan pyörällä mä tunnen olevani jollakin tapaa lähellä tytärtäni ja oon onnellinen :D Päivä kerralla. Annika.
Viimeksi muokannut annikay, 11:07 24.06.2014.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rocktrailer

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja rocktrailer »

annikay kirjoitti:Meidän 22 vuotias tytär kuoli viime keväänä reilu vuosi sitten, 4kk kuolaman jälkeen me mieheni kanssa hankittiin pyörä. Nykyään meillä on molemmilla oma pyörä jolla me reissallaan. Silloin kun mä ajan pyörällä mä tunnen olevani jollakin tapaa lähellä tytärtäni ja oon onnellinen :D Päivä kerralla. Annika.
Tuo tuntuu rankemmalta kuin ihminen voi kestää :(
Sattuu tänne asti :( Tuntuu kuin elämään kuuluisi liikaa kuolemaa :(

Hyviä ajeluita oloa helpottamaan! Loppukesällä ja syksyllä on ennustettu tosi lämmintäkin! Kun jaat noin rankan asian, niin se lohduttaa ja auttaa muita, joille on tapahtunut jotakin vastaavaa.

Kiitos!
Avatar
norsunkorva
Viestit: 681
Liittynyt: 16:46 06.09.2012.
Paikkakunta: Savo
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

annikay kirjoitti:Meidän 22 vuotias tytär kuoli viime keväänä reilu vuosi sitten, 4kk kuoleman jälkeen me mieheni kanssa hankittiin pyörä. Nykyään meillä on molemmilla oma pyörä jolla me reissallaan. Silloin kun mä ajan pyörällä mä tunnen olevani jollakin tapaa lähellä tytärtäni ja oon onnellinen :D Päivä kerralla. Annika.
Eihän tätä elämän kulkua ymmärrä. En osaa sinullekaan Annika mitään järkevää sanoa :(. Itsekkään en vielä varmaan tajua, miten paljon menetin? Parhaatko viedään ensin :?:
3 kymppinen poikani tuossa yhtenä iltana itki saunassa että minkä takia meidän äiti? Ainut ihminen maailmassa jonka hän ei ollut ikinä kuullut puhuvan pahaa toisista, ei koskaan kadehtinut toisia; oli onnellinen jos jollain meni hyvin!
Aina iloinen ja kaikkien rakastama. Minkä takia tällainen kohtalo?
Mitäpä minä siihen osasin sanoa :( ?
Itellä omaksi ihmeekseni tällä hetkellä aika vahva olo? Hämmentävää. Olin luullut että se rakkaan poismenon hetki...se lyö vyön alle niin lujaa etten siitä selviä! Jostain sain voimia ja tiedän nyt että elämä jatkuu kuitenkin! Niinkuin sanoit ; päivä kerrallaan :idea: Tulee pahoja paikkoja jatkossa. Niistä on vaan päästävä yli. Ajelin tänään sairaalalle. Kävin moikkaamassa hoitajia osastolla jossa olimme viimeiset pari kuukautta. Välillemme ehti syntyä tänä aikana vahva side ja tulen aina olemaan kiitollinen siitä empatiasta jota saimme hoitohenkilökunnan osalta kokea! Se välittämisen tunne...osaltaan auttaa jaksamaan eteenpäin..
Ja tosiaan...kun ajelin prätkällä takaisin kotiin...olin tuntevani pitkästä aikaa vapautta...siitä vuosien piinasta joka seurasi joka askelta...siitä menettämisen pelosta..jonka tiesin jossain vaiheessa vääjäämättä toteutuvan. Nyt kaikki on kuitenkin selvää; kaikesta surusta ja ikävästä huolimatta , tie on vain eteenpäin :idea: Taakse on turha haikailla. Mitään ei saa sieltä enää takaisin. Alan ymmärtää sen nyt..
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
annikay
Viestit: 5
Liittynyt: 20:44 30.09.2013.

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja annikay »

Kyllähän sitä jotenkin kasvaa ihmisenä kun tällaista tapahtuu, mitkään pienet asiat eivät hetkauta enään. Suru kulkee vielä monia vuosia mukana samoin kuin surunauha pyörän sarvessa. Mut kyl se helppottaa, vähenee. Muista, ei me olla yksin vaan monella muullakin on sama elämäntilanne nyt tai joskus elämän varrella. Annika.
Robusto
Viestit: 132
Liittynyt: 21:35 23.06.2010.
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja Robusto »

Osanottoni.
- BHS -
Avatar
drago
Viestit: 131
Liittynyt: 19:34 18.07.2008.
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja drago »

Voimia ja osanotot täältäkin. On asioita jotka muuttavat ajatusmaailmaa, tahtoi tai ei.
Romutettu tiekuningas
Avatar
hdlate
Viestit: 555
Liittynyt: 21:52 09.06.2010.
Paikkakunta: etelä-pohojammaa
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Osanotot myös pohojammaalta!! Multa nukkui pois molemmat vanhemmat parin vuoden sisään. Sitä noina hetkinä kyllä miettii, että paljonko sitä täytyy ihmisen kestää... :( . Mutta kyllä elämä jatkuu...aikanaan.

Toivottavasti alkaa kohta aurinko paistaa et pääsee ajelee, se ainakin helpottaa oloa....vähän...ehkä...toivottavasti.
-90 FXR Super Glide
Avatar
ShoGun
Viestit: 88
Liittynyt: 16:24 22.09.2011.
Paikkakunta: Ulvila
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja ShoGun »

Osanotot täältäkin ja voimia tulevaisuuteen. Kaikkihan täältä joskus lähdetään, mutta koskaan se ei helppoa ole niille, jotka jäljelle jäävät.
HD Dyna Street Bob -10
Avatar
norsunkorva
Viestit: 681
Liittynyt: 16:46 06.09.2012.
Paikkakunta: Savo
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

Koukattiin kaverin kanssa Saanalla. Tuo tunturi oli "meidän juttu" ; vuodesta -92 alkaen siellä käytiin..monet kerrat....tää nyt oli 2200 km:n vknlpun Muistoajelu. Vaimolle. Hakkasin huipulle kiveen nimensä jossa monasti istuimme..vielä vuosi sittenkin....katselimme maailman avaruutta...ja haimme voimia taisteluun pahaa vastaan.. Siinä se nimi kestää vuosisatoja..tuulet ja tuiskut..vielä minunkin jälkeeni....kunnianosoituksena hänelle 34 vuotta kestäneestä, mahtavasta elämän kumppanuudesta ..






Kuva

Kuva
Kuva




Kuva








Kuva


Kuva
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
evo88
Viestit: 127
Liittynyt: 20:32 23.01.2005.
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja evo88 »

Hieno kunnianosoitus, ja Ari, Kyllä Hän varmaan oli mukana tuollakin reissulla.
isalmela
Viestit: 51
Liittynyt: 14:54 10.11.2009.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Elämän suurten asioiden äärellä..

Viesti Kirjoittaja isalmela »

Minä oon käynyt Kilpisjärvellä kuusi reissua. Siinä paikassa on jotain, joka laittaa monenlaisia ajatuksia liikkeelle. Kesäkuun alussa tuli siellä istuskeltua ja huokailtua eroa vaimosta. Tämmöiset jutut laittaa omat huolet tuntumaan melko pieniltä. Voimia sinulle surutyöhön! Minäpä käyn katsomassa kiveä seuraavalla reissulla.
Vastaa Viestiin