Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Millainen operaatio olisi esim. 240 rengas ja kuinka kallista on, näihin varmaankin löytyy valmiita kittejä suomestakin ja kellä mahtaisi olla halvimmat?
Pitänee sitten varmaankin muutoskatsastaa?
Pitänee sitten varmaankin muutoskatsastaa?
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Noi kustomipajat sulle sen tekee kun varailet ajoissa ensisyksyn ja talven jonoihin. Valmiit kitit kalliimpia. Hinnat saat esim edellä mainitulta....
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Moro.Röpöttäjä kirjoitti:Noi kustomipajat sulle sen tekee kun varailet ajoissa ensisyksyn ja talven jonoihin. Valmiit kitit kalliimpia. Hinnat saat esim edellä mainitulta....
Laitas hiukan infoa tulemaan, marko.karna@uponor.com
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
jos laittaa tuon 240 nakin taakse niin kuinka leveä tulee olla sen enskakopan ja koneen välisen sovitteen? ja 1988 evo malliin tulossa....sekä hihnapyörän ja hihnat leveydet kiinnostaa...
marko
marko
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Taitaa 240/250 vaatia 1" offsetin ja 1 1/8" hihnan...
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Mårå
Niin tai sitten muutat hihnan ketjuksi. Hinnaksi tuolle projektille tulee helposti sellainen 5 K€ kun ottaa huomioon uusi vanne, rengas, svingi, enskan levityssarja + vaihdelaatikon pohjalevy, lokasuojaan levitys, strutsien muutos, maalasustyöt, hihnapyörät(tai rattaat), mahdolliset sovitteet hihnapyörille(rattaille) jne jne.
Niin tai sitten muutat hihnan ketjuksi. Hinnaksi tuolle projektille tulee helposti sellainen 5 K€ kun ottaa huomioon uusi vanne, rengas, svingi, enskan levityssarja + vaihdelaatikon pohjalevy, lokasuojaan levitys, strutsien muutos, maalasustyöt, hihnapyörät(tai rattaat), mahdolliset sovitteet hihnapyörille(rattaille) jne jne.
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
no, uupuu vielä loksu,vanne+kumi, hihna ja hihnapyörä...muut alkaa jo olla kasassa, sitte tietty maalaus sekä muutoskatsastus
marko
marko
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Alkuperäiseen napaan voinee pinnata leveämmän vannekehän, hihnapyörää voi kaventaa (kuten kai hihnaakin), loksun ja integroidut strutsit saa hitsattavasta kitistä. Jos haluaa päästä alle tuon viiden kiloeuron.marko69 kirjoitti:no, uupuu vielä loksu,vanne+kumi, hihna ja hihnapyörä...muut alkaa jo olla kasassa, sitte tietty maalaus sekä muutoskatsastus
marko
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
hihna ja hihnapyörän hinnat kiinnostaa ja millaiset kannattaa ottaa?
marko
marko
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
nonniin taasen, tuossa tuli ilmi nurkan takaa kun olen siis levittelemässä 1988 FLSTC peliä 240 takanakille 1" satsilla että saattaisi olla sellainen ongelma tiedossa että, 20mm hihnalla onnistuu modaus kyllä mut taka gummi jää about 12 - 20mm keskilinjasta sivuun ja jos haluaa että voi heittää ns. täydellä kaasulla kädet pois tangolta pyörä ei kulje suoraan vaan vetelee jompaan kumpaan suuntaan ja kääntyessä toiselle puolen kuulemma hätäsempi kääntymään kuin toiselle. no, yksi kaveri kertoi että hänellä on 1"1/8 hihna 127 hampainen ja 61mm hihnapyörällä sekä offsettisatsi 1,75" runkobanaania ilmeisesti levitetty ulospäin jos oikein ymmärsin...mittee olette mieltä?
mulla siis:
- 1" offset sarja
- levitetty swingi 240-250 nakille
- takavanne mallia umpinainen ilmeisesti Rick´s onko se nyt 18x8-8,5"
- hihna 132 hampainen ja 28,1 leveä ja hihnapyörä kokoa 68 hammasta ja leveyttä 26,7 mm no hihna ei käy
tuohon hihnapyörään eli jompikumpi pitää uusia
siinäpä sitä taas oli, ei muuten mutta meneeköhän taas mettään ja joutuu uusia kamoja ostamaan säkkikaupalla notta saa hyvän...tätä se on kun laittaa ensikertalaisen asialle!!
maako
mulla siis:
- 1" offset sarja
- levitetty swingi 240-250 nakille
- takavanne mallia umpinainen ilmeisesti Rick´s onko se nyt 18x8-8,5"
- hihna 132 hampainen ja 28,1 leveä ja hihnapyörä kokoa 68 hammasta ja leveyttä 26,7 mm no hihna ei käy
tuohon hihnapyörään eli jompikumpi pitää uusia
siinäpä sitä taas oli, ei muuten mutta meneeköhän taas mettään ja joutuu uusia kamoja ostamaan säkkikaupalla notta saa hyvän...tätä se on kun laittaa ensikertalaisen asialle!!
maako
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Mårå
Ainakin minulla on takapyörä keskellä 240 kumilla, tosin minulla on toisioveto ketjulla.
Ainakin minulla on takapyörä keskellä 240 kumilla, tosin minulla on toisioveto ketjulla.
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Olettaisin että softail runko melko sama kuin omassa 1998 mallissa. 240 metukka sovitettiin 18x8,5 vanteella keskelle o-rengasketjulla joka noin 25mm levee. Ihan meni millipeliksi. Enskassa 1" offsetti, lisäksi laatikossa 1.060" offset eturatas ja swingi levitettiin itse jostain 200 renkaalle tarkoitetusta tarvikemallista. Vanteesta joutui sorvaamaan napaa matalammaksi että sai suoran rattaaan niin alas että ketju kulki ihan kumin laitaa ja rungon banaanista piti rälläköidä sisäpuolen korkeat "reunat" pois. 20mm hihnalla tai ketjulla olis ollut tosi paljon helpompaa. Mulla meni toi ketju niin lähelle vannetta et on löystyessään hakannut vanteen reunaan jälkiä.No kuitenkin pointtina että varmaan saa modaamalla 20mm hihnalla renkaan ihan keskelle.
Kattelin sitten myöhemmin kaverin 240 perästä 1995 softailii ja siinä tuuman offsetti enskassa mutta vakion näkönen hihna. No meneehän se niinkin näköjään kun rengas on sivussa linjastaan melkeen kolme senttiä. En tiedä minkälainen on sitten ollut ajaa
Kattelin sitten myöhemmin kaverin 240 perästä 1995 softailii ja siinä tuuman offsetti enskassa mutta vakion näkönen hihna. No meneehän se niinkin näköjään kun rengas on sivussa linjastaan melkeen kolme senttiä. En tiedä minkälainen on sitten ollut ajaa
* 1998 Softail Night Train *
Re: Perän levitys 1988 FLSTC Heritage Softail Classic
Ok kiitos tiedoista, on melko monta juttua mitä tulee huomioida kun moista muutosta alkaa pusaamaan ja kyllä haluan sen takasen keskelle linjaansa, pidemmän päälle varmaan alkaa rassaamaan jos vetelee tai muuta sellaista. Se 20 mm hihna sitten varmaankin on sopivin.