Kertokaas fiksummat kannattaako uutta Buellia nyt enää edes harkita ostavansa? Vakaa tarkoitus oli ens kesäksi ostaa xb12scg tai ss, mutta nyt sitte vedettiin matto jalkojen alta... Kiva olisi osata ennustaa miten kauan noita enää riittää Suomeen asti ja millä hinnalla... saako osia jne.
Otappa yhteyttä Sumekoon (SGN Bikes) Eija Ketoseen. Häneltä saa varmaa tietoa onko noita mahdollisesti maassa. Uusia tuskin enää tuodaan. Osia saa varmasti kymmenen vuotta ja noista lopetuista motskareista tuppaa tuleemaan kulttivehkeitä. Itse en epäröisi ollenkaan, jos laite muuten innostaisi. (Ei oikein ole pappapyörä )
Pussihousujen Foorumilla huudeltiin jo, että myös Sportsterin valmistus loppuisi (toistaiseksi).
Löytyisköhän faktaa asiasta, en jaksanut kaivella. Voi joku muu hoitaa sen homman...
Ei sitä lopeteta, pistävät vaan tuotantolinjan seisokkiin loppuvuodeksi. On myymälät niin täynnä myymättömiä pyöriä että uusia ei vähään aikaan tarvita.
Mr.Hyde kirjoitti:Ei sitä lopeteta, pistävät vaan tuotantolinjan seisokkiin loppuvuodeksi. On myymälät niin täynnä myymättömiä pyöriä että uusia ei vähään aikaan tarvita.
Vallu kirjoitti:Otappa yhteyttä Sumekoon (SGN Bikes) Eija Ketoseen. Häneltä saa varmaa tietoa onko noita mahdollisesti maassa. Uusia tuskin enää tuodaan. Osia saa varmasti kymmenen vuotta ja noista lopetuista motskareista tuppaa tuleemaan kulttivehkeitä. Itse en epäröisi ollenkaan, jos laite muuten innostaisi. (Ei oikein ole pappapyörä )
Reilu viikko sitten kyselin jo, eikä uusia ole maassa. Dealerin mukaan tänä vuonna on nihkeästi niitä tuotu ylipäänsä. Joten tilaukseen menee jos uutta halajaa. Olen nyt tentannut dealereita ostamisen järkevyydestä. Varaosien, tarvikkeiden ym. saannissa ja huolloissa ei tosiaan pitäisi olla mitään ongelmaa. XR Sportster konehan on samankaltainen ja tarvikeosathan tuohonkin menevät (mikäli joskus omat loppuu). Joten kaippa se on alettava viemään projektia eteenpäin...
Se vielä pitää ratkaista, että ostaako käytetyn -07 mallin (tehokkaampi kuin uudemmat), -08 vai tuliterän...
1. kuvan Lightning XB12Scg on 136923:s Buell, viimeinen.
2. kuvan puolestaan väitetty esittävän tilannetta tehtaan takapihalla.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Vallu kirjoitti:Otappa yhteyttä Sumekoon (SGN Bikes) Eija Ketoseen. Häneltä saa varmaa tietoa onko noita mahdollisesti maassa. Uusia tuskin enää tuodaan. Osia saa varmasti kymmenen vuotta ja noista lopetuista motskareista tuppaa tuleemaan kulttivehkeitä. Itse en epäröisi ollenkaan, jos laite muuten innostaisi. (Ei oikein ole pappapyörä )
Reilu viikko sitten kyselin jo, eikä uusia ole maassa. Dealerin mukaan tänä vuonna on nihkeästi niitä tuotu ylipäänsä. Joten tilaukseen menee jos uutta halajaa. Olen nyt tentannut dealereita ostamisen järkevyydestä. Varaosien, tarvikkeiden ym. saannissa ja huolloissa ei tosiaan pitäisi olla mitään ongelmaa. XR Sportster konehan on samankaltainen ja tarvikeosathan tuohonkin menevät (mikäli joskus omat loppuu). Joten kaippa se on alettava viemään projektia eteenpäin...
Se vielä pitää ratkaista, että ostaako käytetyn -07 mallin (tehokkaampi kuin uudemmat), -08 vai tuliterän...
Otappa yhteyttä Harley dealeriin Kölnissä (Von Hertz) ,googlella löytyy. Kysäse sieltä luuriin Detlef niminen hemmo,ossoo englantiakin. Oli ainakin viime viikolla sillä uusiakin buluja ja muutama vähän ajettu. Ja jos ei satu just olemaan lattialla on kova poika ettimään.
FXSTBI kirjoitti: Otappa yhteyttä Harley dealeriin Kölnissä (Von Hertz) ,googlella löytyy. Kysäse sieltä luuriin Detlef niminen hemmo,ossoo englantiakin. Oli ainakin viime viikolla sillä uusiakin buluja ja muutama vähän ajettu. Ja jos ei satu just olemaan lattialla on kova poika ettimään.
Kiitos vinkistä, mutta kävi niin onnellisesti, että löysin Bulun muutama viikko sitten. Ostin yksityiseltä yhden kesän ajetun, jossa vielä takuutakin hyvin jäljellä