Vara-avainta -99 Dynaan, kuka tekee.
Vara-avainta -99 Dynaan, kuka tekee.
Mites on tuon vara-avaimen teettämisen kans ?
Meneekö maahantuojan hommiks, vai tekeekö joku näitä pyöreitä mitälie putkiavaimia jossain ?
Mitä maksaa onko tietoo ?
Meneekö maahantuojan hommiks, vai tekeekö joku näitä pyöreitä mitälie putkiavaimia jossain ?
Mitä maksaa onko tietoo ?
Re: Vara-avainta -99 Dynaan, kuka tekee.
Kyseleppäs lukkosepän liikkeestä. Ainakin Lohjalla ja Helsingissä niitä tehdään. Sitten kannattaa mainita sepälle, että kyseessä on HD eli tuumamittainen putkiaihio. (Millinen menee niin lähelle, että erehtyminen on helppoa. Ja sittenhän se ei pelitä)
LIFEMEMBER-
etelahelsinki
Helsingissä Mannerheimintie 160 .Pikkuhuopalahti/Ruskeasuo pysäkinkohta.
Lukkoliikkeen nimeä en muista mutta hinta oli reilut 20e.
T.ile
Lukkoliikkeen nimeä en muista mutta hinta oli reilut 20e.
T.ile
Ok, siis jotku kuitenkii tekee, nämä Lappeenrannan liikkeet sanoo ei ei ei...
Mä halusin myös itselle pari vara-avainta. Raahelaisessa lukkoliikkeessä ei oltu koskaan harrikan avainta nähneetkään. Lähdin Ouluun Motormanille, siellä Ok tilataan tehtaalta, rekisteriote ja henkkarit kiitos ja
vajaa 70 euroa. Pidin kalliina ja lähdin kiertään lukkoliikkeitä mutta vastaus oli ei ei ei.
No ei auttanut kuin palata Motormanille ja tilaus sisään. Avaimet 2kpl tuli tehtaalta mutta kalliita oli.
Tarvikelukon avaimineen ois saanut halvemmalla.
vajaa 70 euroa. Pidin kalliina ja lähdin kiertään lukkoliikkeitä mutta vastaus oli ei ei ei.
No ei auttanut kuin palata Motormanille ja tilaus sisään. Avaimet 2kpl tuli tehtaalta mutta kalliita oli.
Tarvikelukon avaimineen ois saanut halvemmalla.
Olisko tietoo Lappeenranta-Kouvola seuduilla putki-avaimen tekijää, ei oikein jaksa käydä kaikkia lukkoliikkeitä/suutareita millään läpi ?
Avain tilattu, otin samalla kaks kappaletta, paikallinen lukkoliike otti täältä yhteyttä tuonne Mikkelin lukkoseppiin ja avain laitettiin sinne postin kyydissä, ens viikolla valmista, 15 euroo kappale, ei paha. 
- Blues Guitar
Onko tietoo mikä liike Mikkelissä? Voisin käydä minäkin joskus teettämässä.evo-häjy kirjoitti:......otti täältä yhteyttä tuonne Mikkelin lukkoseppiin.....
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
Mun mielestä se on ihan Mikkelin lukkosepät OY ???
En oo varma kyl tuosta, mä marssin Lappeenrannan LVP:lle ( lukko-ja varuste palvelu ), ja siellä heppu sanoi heti, että Mikkelin lukkosepät tekee, ja avain lähti LVP:n kautta sinne ja valmiit 2 avainta tulee alkuviikosta mulle kotiin, yht hintaa 32.44e sis postikulut.
En oo varma kyl tuosta, mä marssin Lappeenrannan LVP:lle ( lukko-ja varuste palvelu ), ja siellä heppu sanoi heti, että Mikkelin lukkosepät tekee, ja avain lähti LVP:n kautta sinne ja valmiit 2 avainta tulee alkuviikosta mulle kotiin, yht hintaa 32.44e sis postikulut.
- Blues Guitar
Ok! Kiitti 
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
-
jyrytuominen
Mulla sama ongelma. Tarvitsisin yhden avaimen lisää. Soitin maahantuojalle ja vastaus oli: Henkarit, pyörän paperit mukaan ja lähimmälle maahantuojan edustajalle joka hoitaa homman. Avaimen hinta 26 e ja jotain senttejä päälle.
Muutama vuosi sitten bongasin custom pajan saksassa joka tehtaili myös avaimia. Periaatteella avain postiin ja pariviikkoa ja tilattu avain palautuu postissa. Oli hopeisia (ja hopeoituja) ja kultasia (ja kullattuja)ja tais kromattujaki olla. Sai mitä erikoisemmillä päillä. Maltan ristia ja jos jonkinki näköstä aina bar&shield:iin asti. Oli mainio lahja ideakin jollekki, mutta en millään nyt enää sitä löydä kooklesta enkä pahus muista nimeäkään, mutta jos joku sattuu tietään tai löytään ni linkkiä vaan. Ei muistaakseni ollu edes älyttömän kalliita?
-Know your enemy-
Tuolta aikaisemmin merkatusta ketjusta itseäni lainaten
Ja tollasia PIMPKEY avaimia saa erilaisilla perillä.
On "rautaristiä" ja pääkalloa...hu-hu-hui
Hinnat Saksassa 59,- ja 89,-(kullatut)
No tuotahan minä tarkotin. Enpä tullu lukeneeksi linkkejä 
-Know your enemy-
Homma toimi ja nyt on avaimia riittävästi, suosittelen Mikkelin lukkoseppiä tässä asiassa.