HOI, OHOI, missä viipyy ilmoittautumiset???

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9

Vastaa Viestiin
Avatar
Zimi
Viestit: 225
Liittynyt: 12:22 08.11.2002.
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

HOI, OHOI, missä viipyy ilmoittautumiset???

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Hei hyvät ihmiset, missä nyt on vika?

Mä oon täs ootellu ilmoittautumisia ajäkauden päättäjäisiin Ruunaalla, mutta aika hiljaista on vaan sillä saralla ollu. En mä enää tiedä mitä ajatella, ekaks pyydetään järjestämään tälläinen tapahtuma, mut sit ei viititä kuitenkaan ottaa osaa.. :evil:

Oon miettiny et missä vika tai mikä estää, no jos se on tyttöystävä tai poikaystävä joka estää, niin ota mukaan, ei se sen kummempaa oo. Tämä tilaisuus ei ole pelkästään jäsenille, vaan myös näillä läheisimmille tarkoitettu. MUTTA, jos tiedät ettei kaveri osaa käyttäytyä, niin jätä kotiin, haluan kuitenkin että meillä olisi kaikilla kivaa.

Tällähetkellä näyttää siltä, että tilaisuus tullaan järjestämään, eli ilmoittautuneita on sen verran, ettei mee mun maksettavaksi. Lisää porukkaa mahtuu ja mieluusti mukaan otetaan. Lähempänä voidaan sit sovitella esim. kimppakyytejä, et jos mukaan tulo siitä kiinni.

Porukassa on "pelimanneja" joten ottakaa soittopelit(akustiset) mukaan, saadaan näin muutakin kuin cd musiikkia.

Omat juomat mukaan, Rauni on luvannut pitää kuppilaa auki, sieltä saa kaljaa ja sidukkaa, mut ei oo auki koko yötä.

Alueen tämän vuoden tapahtuma lähestyy, nyt mukaan, ja heti!

Zimi 8)
"May the force be with you"
Vastaa Viestiin