Sportster 1200 ostamassa

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Kari 99

.

Viesti Kirjoittaja Kari 99 »

.
Viimeksi muokannut Kari 99, 15:40 26.08.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kiwi
Viestit: 2148
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Sportster 1200 ostamassa

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Kiitos Joe tarkennuksesta, yritin löytää kuvaa tuollaisesta välimallin Cagiva-harrikasta jossa olis ollu tankin tekstinä Harley-Davidson ja levyjarru, mutten löytänyt ja siinä sekoillessani laitoinkin virheellisen kuvatekstin. Noita Cagiva HD tankkeja on kyllä netti väärällään.

En ole sanonut että nykypyörät olisivat Harrikoita, vaan että läheltä liippasi eikä ketjun aloittaja välttämättä tiennyt asiasta etukäteen.

Tässä kanssa lontooksi ihan mielenkiintoinen historiikki Italiasta:

sst125.altervista.org/history-en.html
Pertti
Viestit: 5938
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Sportster 1200 ostamassa

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Mun muistaakseni viimeiset noista kakstahtisista tuotiin nimellä H-D Gagiva.
Varmaa sen jälkeen, kun Harrikka palautui taas USA-omistukseen.
moderattori

Romu rauhoittaa!
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Sportster 1200 ostamassa

Viesti Kirjoittaja jensen »

Anttijuhanin Gagiva jo rikki. Kattelin ORG foorumia niin kyseli neuvoja.
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sportster 1200 ostamassa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Pertti kirjoitti: 00:27 10.06.2019. Mun muistaakseni viimeiset noista kakstahtisista tuotiin nimellä H-D Gagiva.
Varmaa sen jälkeen, kun Harrikka palautui taas USA-omistukseen.
Tuota historiaa en tunne. En toisaalta epäile, etteikö noin olisi tehtykin, koska se minulla ollut '79 oli puhtaasti Aermacchi Harley-Davidson tekniikkaa, rekisteriotetta ja valuosia myöten. Vain runkonumero kieli omistajan vaihdoksesta.

Katsoin Bikez.comista ja '83 asti Cagivalla oli tuo sama pyörä myynnissä.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
AnttiJuhani
Viestit: 15
Liittynyt: 11:04 30.05.2019.

Re: Sportster 1200 ostamassa

Viesti Kirjoittaja AnttiJuhani »

jensen kirjoitti: 00:41 10.06.2019. Anttijuhanin Gagiva jo rikki. Kattelin ORG foorumia niin kyseli neuvoja.
En nyt sanois että rikki mutta ei varmasti ole tehty suzukin motille ominaisia huoltoja hetkeen kuten tps ja tbs synkkaa. Nyki alakierroksilla jo ihan ostaessa. Huomenna menee tutulle moottorikelkka pajalle josta löytyi vehkeet niin ei itselle tarvi ostaa, samalla tulpat uusiksi. Kytkinlevyt meinasin vaihtaa itse kunhan pyörä tulee huollosta. Ajamaan kyllä on pystynyt huoletta muuten mutta tänään satoi lunta joten loppuviikkoon sit seuraavat ajelut.

Edit: Problem solved. Edellinen omistaja vaihtanut akun ja jättänyt maajohdon kirimättä. Onneksi varmistin ennen kuin vein huoltoon turhaan.
Vastaa Viestiin