Kiitos ja kumarrus!

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter1

Vastaa Viestiin
Chapter1
Viestit: 177
Liittynyt: 16:05 21.11.2011.

Kiitos ja kumarrus!

Viesti Kirjoittaja Chapter1 »

Aikansa kutakin, joten nyt on tullut aika kiittää ja kumartaa CH1 jäsenistöä ja minua Aluepäällikön tehtävässä tukeneita sekä tapahtumien järjestelyissä auttaneita Hymiö heart<3 Tästä eteenpäin Aluepäällikön pestiä hoitaa Timo Valkama. Toivotan Timolle onnea uuteen CH1 Aluepäällikön tehtävään ja toivon jatkossakin jäsenistön tukea uudelle Aluepäällikölle.

Terv,
Raisa
Chapter1
Viestit: 177
Liittynyt: 16:05 21.11.2011.

Re: Kiitos ja kumarrus!

Viesti Kirjoittaja Chapter1 »

Suuret kiitokset Raisalle tekemästäsi työstä CH1:sen eteen!
Eihän tämä Raisan kuolinilmoitus ole, vaan jatkossakin me nähdään!

Sana itsestäni.. 2010 taisin liittyä HDCF:n samalla kun ensimmäisen Rockerin ostin uutena. Sitä ennen ajelin pappatuntereista jamasukeihin.. Nyt Rockerissa on 140 000 km tulossa täyteen.

2010 lähtien olenkin pörrännyt väliin HDCF:n ralleissa, - tapahtumissa sekä muissa talviaktiviteeteissa ykkösen alueella keilauksesta bilikseen ja säbään. Olen alkujaan Etelä-Pohjanmaalta kotosin, joten mun kans on heleppo kyllä tulla toimeen kun tekee vaan niinku mä sanon :)

Järkkään tossa jossain vaiheessa loppuvuodelle CH1:lle meetingin, missä käydään läpi sitä, että missä mennään ja minne halutaan mennä ens vuonna. Eiköhän tässä päästä siten yhdessä sopimukseen ja vahvistettua toimintamme perusjutut.

Kiitokset jo tässä vaiheessa tuestanne, ride hard ja nähdään taas..

t. Timo Valkama, Tinke
Vastaa Viestiin