Shovelinruspia ja Evolainen

Omat projektit. "Talleissa tapahtuu". Erilaiset DIY "tee se itse" vinkit, erikoiset taikka toimivat ratkaisut jne

Valvojat: Pertti, pressa

jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Varmaan ollut liian tiukka kun ei hoonausjälkiä ollenkaan edes alareunassa vaan aivan kuin kiillotettu. Yksi sylinterin pinnapultti jäi mutteriin. Siinä oli paska jenga kun niin tiukka niin hommaan siihen uuden pinnapultin ja mutterin. Männissä oli normaali kuluma niin motti vaikuttaa hyvälle. Josko venttiilit puristais pois ja kattois onko tiivisteitä. Kiinnostaa ruottalaisen porttaukset myös. Siinä on aika isot venat niin onkohan nekään orginaalit.

Tässä yhtenä yönä oli hauska uni. Unessa mie menin jonkun vanhan kaljupään kanssa Hyvinkäälle minne myin yhden Kawan ja sielä tallilla. Erikoista että unessa panin nukkumaan moottoripyörän päälle ja unessa nukuskelin ja ihmettelin että ompa mukava ja eipä uskois. Heräsin sitten alakerran sängystä mahaltani. Hellettä paennut alakertaan kun vintillä pirun kuuma.

Unessa ihmettelin että millä vitulla täältä kotia pääsee. :lol:
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Tuosta taisin löytää männänrenkaat jos ei ole sitten poratty ylikokoon. https://www.ebay.ca/itm/371855151944?ha ... SwayZfLGZn
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Jos on orggis sylinterit niin tuskin on stanukoossa.

Veikkaisin että suomesta saa Hastingsin rengassettejä halvemmalla.
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

....nopeella vilkasulla Mptorcycle Storehousessa vajaa 3kybää setti. Siihen hintaan sen saa täältä diileriltä.
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Tämä on 3-5/8 Delkron ja kuutioita 1450cc.Kyllä se kulkee mutta en mie välitä revittää. Jos pitää hurjastella niin kannattaa ostaa joku toinen nopeampi pyörä. Kaverilla vähänajettu evo niin varmaan päästeli kaasu pohjassa niin peräeellä tahtoi tulla vastaan. Aikamoinen ero tuohon Siniseen 1200cc vakioon.
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Ei Delkron ole moottoreita tehnyt, vaan lohkoja.
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Delkron on tehnyt ihan kokonaisia motteja ja loovia mutta minun mopessa on vain lohkot. Kampura on kuulemma prässätty auki ja tappi uusi ja laakerit. Mikäpä näitten kans olis puuhata mutta vähä-älyisten mölinöitä joutuu kuunteleen. Kuulemma skitsofrenia ja mie kuulen ääniä ja tyypillinen oire?

Minun näkemys on että minua häiritään äänillä. Pellon kylän vähä-älyisimmät ääliöt mölisee ja ne verkon kautta minun kuultavaksi. Paha homma kun lääkärit kirjoittaa sulle hullun paperit niin olet sitten tavallaan lainsuojaton. Ei voi mennä poliisille kun ne ohjaavat vain lääkärille ja kohta ollaan taas hullujen huoneella. Ei voi mitään ja täytyy vain kärsiä ja sietää.

Erikoinen juttu että minun pahoinpideltiin aseella Pellon räkälän pihalla 20 vuotta sitten. Aikaa kului niin äänet alkoi houkutella minua sinne räkälään. Varmaan hiljaista ja ei väkeä. Sävy muuttui koko ajan ilkeämmäksi kunnes sitten siitä tuli täysmittaista kidutusta. Kaikki näki tämä pahoinpitelyn. Baarinpitäjä näki mutta ei Poliisia. Yritettiin salata tämä tyypin nimi ja kohta hänen takanaan oli sukulaiskööri. En mie humalassa monelle miehelle pärjää. Sielä on vain just semmosia ääliöitä mitä vois tämmösessa tumppukylässä luulea olevan. Ilkeitä ,tyhmiä juntteja. Ei naisia niin niitä vituttaa. En mene ja sama vaikka huutaisivat yötä päivää niin mene. Niille jää vain sadistinen mielihyvä.
Viimeksi muokannut jensen, 11:14 14.06.2021.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

No ei kyllä ole. :)
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Oletko kuullut Moottorista esim Sputhe. Aika harvinainen mutta olen semmosen nähnyt. Tuossa aika tymäkkä Delkron. https://www.hotbikeweb.com/delkron-120c ... ock-engine
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Delkron lohkot paremmat ja paksumpaa jöötiä kuin orginaalit. Delkron moottori kallis ostaa kokonaisena.

Sputhe kuulemma ensimmäinen valmistaja joka tehnyt korvaavia koko motteja.
Rautapäähänkin saa Sputhelta motin. http://sputhe.com/engines/
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

Kauhean sivistynyttä alkaa jotain piruparkaa kiduttaa vaikka 20 vuotta. Hieno maa. Great country.
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Eikö nyt ollut puhe Delkronista, pistä linkki moottoriin.

Loose case insert vikaa oli tässäkin lohkossa.
jensen
Viestit: 1040
Liittynyt: 18:33 06.05.2009.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja jensen »

En viitti tyhjänpäiväisestä kinata. Tuossa on ainakin Evo Delkron 120 https://www.hotbikeweb.com/delkron-120c ... ock-engine Kallis. Ei ole kuin töräyttää reikään ja pitäis olla plug and play ja lähteä ajamaan. 121 heppaa niin Japsimiehet ihmeissään kun näitten piti olla niitä laiskoja vanhoja harrikoita.

Japseja Harrastanut niin jos jonkun osan niihin tarvii niin tahtoo olla että 2 viikkoa menee ennen kuin osan saan. Tässä tilasin hot bikeltä sunnuntaina niin se oli postissa jo mulla keskiviikkona.

Kawasakiin Kiinasta tulossa staattori ja säädin. Pakoputken huilu mutta aikaa menee ja vituttais jos olis ainoa ajopyörä. Hinnat on kiinassa kohillaaan. Suomessa staattori 140e niin kiinassa 30e. Säädin Suomessa 120e niin kiinassa 20e. Mie otin käteen ne osat niin minusta just samat. Kate kohillaan. :D
Nyt ne meinaa alkaa alvia perimään alle 20 e tavarastakin.Köyhät niitä kiinanosia ostelee kun jos on hyvin pätäkkää niin voi ostaa kotimaasta. Minun Gpz on kyllä aika romuista koottu. Käytettyjä osia Amerikasta halvalla. Kaikenmailman värkkäykset. Mie olen tämmösen romun motin käyttänyt osina varmaan 20 kertaa.

80 luvun vehje mutta ei lämpösovituksia ollenkaan. Harrikka siinä mielessä vanhanaikuinen. Mitenköhän nämä uudet Harrikat niin onkohan niissä vielä jääkaappi kaasupilli sovituksia. Eipä taida olla?

En ole juonut mutta väsynyt niin en ole siinä kunnossa että tohtisin Evolla lähteä ajeleen. Kaatuisin koko paskan. Taas joku jalka poikki jos sillä edes selviäis? Org sivustolla oli linkki missä joku nuori poika oli kaatunut ja törmäsi autoon ja kuoli. Tapahtui just.
Vuppe
Viestit: 211
Liittynyt: 19:45 21.07.2019.

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

No juu, sisäelimet kaikkea muuta. Mutta sori, ei kinata.
Avatar
JKKo
Viestit: 1727
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shovelinruspia ja Evolainen

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Aika ketterä oli tämä postin tullaus. Harrikan osia kotomaastaan tilasin. USPS:n pikapaketti (10-12 päivää) tosin saapui 2kk ajan, mutta tuli lopulta kuitenkin! Posti laittoi ilmoituksen, että tullaa ja maksa 2,90€. To-del-la pal-jon pa-rem-pi sivusto tullauksen tekemiseen vs mitä esimerkiksi saa tekstiviestien ja tullin sivujen kanssa tupeloida silloin, kun FedeX tuo Rockauton tavaraa. Onneksi ne ne rokkiauton paketit voi maksaa tulleista ja alveistaan jo ostoshetkellä.

Mutta en siis pidä minään ongelmana kiinannyssyköiden tullausta. No sen tietty, että ne on tullattava oikeasta hinnastaan, koska ei pääse tullaushetkellä näkemään sitä pilahintaa, mikä pakettiin on painettu.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Vastaa Viestiin