Siirtotapit

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Tony9
Viestit: 4
Liittynyt: 16:16 07.09.2020.
Viesti:

Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Tony9 »

Vaikeuksia löytää HD FXDL Lowrider vm2008 pyörään siirtotappeja mitähän vaikeuksia minulla on edessä olen aloittelija eli ensimmäinen HD joten kysyn tyhmiä :oops:
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Etsitkö uutta siirtosarjaa, vai käytettyä kampetta?
moderattori

Romu rauhoittaa!
Tony9
Viestit: 4
Liittynyt: 16:16 07.09.2020.
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Tony9 »

Toimivaa :D
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Onko tarkoitus laitaa vaan "jalkatapit" joissa jalkoja voi lepuuttaa ajon aikana ( lepuutustapit) vai
Olisko myös jarru- ja vaihdepoljin tarkoitus siirtää alkuperäiseltä paikaltaan ( siirtosarja).
Noilla hakusanoilla löytyy kotimaisista kaupoista valikoimaa joskun noita näkyy myynnissä myös käytettynä.
Vaikka tuosta mallia HD-Dyna-ja-FXR-siirtosarjoja
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Highwayman
Viestit: 103
Liittynyt: 17:02 23.02.2020.
Paikkakunta: Long Lonesome Highway

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Highwayman »

https://www.harley-davidson.com/us/en/s ... /49080-06A
Etsitkö näitä ?
Itse aloitan aina etsinnät Tehtaan omilta sivuilta www.h-d.com. Jos ei sopivaa löydy, laajennan hakua muille toimittajille. Hintaerot ovat yllättävän pienet jos verrataan vain laadukkaita tuotteita.
My way or the Highway...
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »