Siirtotapit

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Tony9
Viestit: 4
Liittynyt: 16:16 07.09.2020.
Viesti:

Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Tony9 »

Vaikeuksia löytää HD FXDL Lowrider vm2008 pyörään siirtotappeja mitähän vaikeuksia minulla on edessä olen aloittelija eli ensimmäinen HD joten kysyn tyhmiä :oops:
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Etsitkö uutta siirtosarjaa, vai käytettyä kampetta?
moderattori

Romu rauhoittaa!
Tony9
Viestit: 4
Liittynyt: 16:16 07.09.2020.
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Tony9 »

Toimivaa :D
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Onko tarkoitus laitaa vaan "jalkatapit" joissa jalkoja voi lepuuttaa ajon aikana ( lepuutustapit) vai
Olisko myös jarru- ja vaihdepoljin tarkoitus siirtää alkuperäiseltä paikaltaan ( siirtosarja).
Noilla hakusanoilla löytyy kotimaisista kaupoista valikoimaa joskun noita näkyy myynnissä myös käytettynä.
Vaikka tuosta mallia HD-Dyna-ja-FXR-siirtosarjoja
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Highwayman
Viestit: 103
Liittynyt: 17:02 23.02.2020.
Paikkakunta: Long Lonesome Highway

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Highwayman »

https://www.harley-davidson.com/us/en/s ... /49080-06A
Etsitkö näitä ?
Itse aloitan aina etsinnät Tehtaan omilta sivuilta www.h-d.com. Jos ei sopivaa löydy, laajennan hakua muille toimittajille. Hintaerot ovat yllättävän pienet jos verrataan vain laadukkaita tuotteita.
My way or the Highway...
Avatar
Sepixlh
Viestit: 4218
Liittynyt: 08:26 22.04.2002.
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Highwayman kirjoitti: 14:22 05.05.2021. Itse aloitan aina etsinnät Tehtaan omilta sivuilta www.h-d.com. Jos ei sopivaa löydy, laajennan hakua muille toimittajille. Hintaerot ovat yllättävän pienet jos verrataan vain laadukkaita tuotteita.
Tässäkin tapauksessa sopivuus ja toimivuus alkuperäisosalla on ihan eri luokkaa, suositus.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Tony9
Viestit: 4
Liittynyt: 16:16 07.09.2020.
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Tony9 »

juu on vain englanniksi noi tiedot mitkä Haigweyman vinkkas
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Tony9 kirjoitti: 14:38 05.05.2021. juu on vain englanniksi noi tiedot mitkä Haigweyman vinkkas
Tuota...
Suåmi ja suåmalaiset ollaa sen verra pieni markkina-alue/ryhmä jotta,
turha oottaa suåmeks tietoja :!: :roll:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Highwayman
Viestit: 103
Liittynyt: 17:02 23.02.2020.
Paikkakunta: Long Lonesome Highway

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Highwayman »

Tony9 kirjoitti: 14:38 05.05.2021. juu on vain englanniksi noi tiedot mitkä Haigweyman vinkkas
Mutta siinä oli suomeksi se varaosanumero; 49080-06A. Se ylös ja soitto lähimmälle H-D jälleenmyyjälle. Siten selvii hinta Suomessa ja toimitusaika, jos ei vahingossa ole hyllyssä... :wink:
Pisimpään toimineella on kyllä kotisivuillaan varaosaselain, jos osaa sellaista käyttää. Mä en osaa.
My way or the Highway...
Avatar
Mopo-Ukko
Viestit: 228
Liittynyt: 20:10 14.09.2003.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

FXSTI -06
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

-Harikka- kirjoitti: 14:54 05.05.2021.
Tony9 kirjoitti: 14:38 05.05.2021. juu on vain englanniksi noi tiedot mitkä Haigweyman vinkkas
Tuota...
Suåmi ja suåmalaiset ollaa sen verra pieni markkina-alue/ryhmä jotta,
turha oottaa suåmeks tietoja :!: :roll:
Tässä kohdin google on ystävä, kunnes toisin todistetaan. Chrome-selaimessa klikkaus hiiren oikealla napilla ja "Käännä Suomenkielelle". Ja kas, kuvat ja numerot pysyvät ennallaan ja teksti näyttää tuolta mitä alla näkyy. Jotain hassua kyllä, mutta yllättävän hyvin kääntyy. Itse olen kääntänyt joskus japaninkielistäkin tekstiä sillä Suomeksi. Toki se Englanniksi kääntää parhaiten.

KUVAUS
Venyttele maksimaalista mukavuutta ja tyyliä varten.
• Sarja sisältää kaikki komponentit, joita tarvitaan keskitason ohjauksella varustetun Dyna ® -mallin muuttamiseksi eteenpäin ohjattaviksi
• Siirtää ohjaimet 11 "etupuolelle keskimmäisen jalan asennosta
• Kromipinta
YKSITYISKOHDAT
Sopii '06 -'17 Dyna ® -malleihin, joissa on keskisäätö . FLD-mallit edellyttävät jalkatappien ostamista erikseen.

ASENNUSOHJEET
Myydään yksikköinä: kukin
Pakkauksessa: Kaikki komponentit, jotka ovat tarpeen keskitason ohjauksella varustetun Dyna-mallin muuntamiseksi eteenpäin ohjattaviksi

KYSYMYKSET JA VASTAUKSET (8)
KYSY KYSYMYS
Näytetään 1 - 5 ja 8
Lajitella jonkun mukaan:
Kysymys:
17.4.2021
Voinko saada luettelon tähän pakettiin sisältyvistä laitteista?
Jrod - Flagstaff
Vastata kysymykseen
Vastaus:
Hei Jrod, tämä paketti sisältää ohjesivun. Jos tarvitset tapaa etsiä sitä tietokoneeltasi, siirry "YKSITYISKOHDAT" -valikkoon ja napsauta sitten "ASENNUSOHJEITA". Tämä näyttää tyypillisesti kaikki paketin mukana olevat tuotteet. Kiitos, kapteeni Slow
Kapteeni Hidas
Hyödyllinen? Kyllä ( 0 )
Raportti
Kysymys:
28.3.2020
Minulla on vuoden 2017 dyna-matala ratsastaja moottorinsuojuksella, voinko laittaa hallintalaitteita vai häiritseekö se moottorinsuojaa?
Taivutettu - Newport News, VA
Vastata kysymykseen
Vastaus:
Hei Bent, On hyvä mahdollisuus, että tämä häiritsee moottorinsuojaa tavalla tai toisella. Vaikka se ei estäisi osien kiinnittymistä; se voi saada asiat estymään ajaessasi. Saatat hyötyä käymällä Harley-Davidson-jälleenmyyjässä ja nähdäksesi, onko heillä pakki, jonka he voivat testata moottoripyörällesi. TheBronzeFonz
TheBronzeFonz
Hyödyllinen? Kyllä ( 0 )
Raportti
Kysymys:
21.3.2020
Täytyykö sinun ostaa lisää laitteita, ja jos on, mikä on SKU-numero?
Safety_Dude - New Orleans
Vastata kysymykseen
Vastaus:
Hei Safety_Dude, Sarja sisältää kaikki komponentit, jotka ovat tarpeen keskitasolla varustetun Dyna®-mallin muuntamiseksi eteenpäin ohjauksiksi Kiitos H9FXE
H9FXE
Hyödyllinen? Kyllä ( 0 )
Raportti
Kysymys:
15.7.2019
hei, tämä paketti näyttää olevan keskeneräinen. missä on Shifter-tappi?
CATNIP1157 - santa monica CA
Vastata kysymykseen
Vastaus:
Hei ja kiitos yhteydenotostasi. Varastosiirtotappia käytetään edelleen tämän osan kanssa. Toivottavasti tämä auttaa. Kiitos
Candylane30
Hyödyllinen? Kyllä ( 0 )
Raportti
Kysymys:
24.2.2019
Minulla on 2017 DYNA Low Rider S ja haluaisin sovittaa nämä eteenpäin ohjaimet, koska alkuperäiset ovat puolivälissä, kuinka vaikea on asentaa uusia?
Bill T - Dublin Irlanti
Vastata kysymykseen
Vastaus:
Hei Bill T, suosittelen napsauttamaan tämän tuotesivun "oppaat" -välilehteä. Tältä välilehdeltä voit tarkistaa asennusohjeet tarkalleen, mitä vaiheita siinä on, ja tehdä päätöksen siitä, asennatko tämän miellyttävästi itse. TheBronzeFonz
TheBronzeFonz
Hyödyllinen? Kyllä ( 0 )
Raportti
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Tony9 kirjoitti: 14:38 05.05.2021. juu on vain englanniksi noi tiedot mitkä Haigweyman vinkkas
Jos vaikka kokeilee hakua tori.fi:stä sanalla siirtosarja, niin löytyy myös dynaan. Myyjällä suomalainen nimi, joten varmaan osaa kieltäkin.

Virallisten edustajien lisäksi löytyy tarvikekauppiaita, joilta voi myös kysyä ihan suomeksi. Omat suosikkini https://www.tykkitorni.fi ja https://www.hotbike.fi/hotbike.html
XL 883C -07 | FLSTF -98
Tony9
Viestit: 4
Liittynyt: 16:16 07.09.2020.
Viesti:

Re: Siirtotapit

Viesti Kirjoittaja Tony9 »

Pahkis myi minulle siirtotapit joten kiitos vastanneille Nyt ruuvailemaan :D
Vastaa Viestiin