SPORTSTER IRON MADALLUS

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

VilBoB
Viestit: 1
Liittynyt: 20:42 23.04.2020.

SPORTSTER IRON MADALLUS

Viesti Kirjoittaja VilBoB »

Moro.
Itselläni on 2011 Sportster Iron 883 ja tarttis surkeesti saada perää alaspäin. Alkuperäinen rekkarikilpiteline/kuralätkä paikoillaan ja ajattelin ottaa sen pois, mutta lokarin ja renkaan välissä on 10-15 senttiä tilaa niin näyttää karmeelta.
Burlyn slammer 10,5" "madallus" iskarit tiputtaa sentin/kaks käsittääkseni. Tämä ei juuri ongelmaan auta. Mitäs konsteja tähän on? :roll:
Pertti
Viestit: 5938
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: SPORTSTER IRON MADALLUS

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Iskarien tilalle rautaputket, niin voi loksun laskea sentin päähän renkaasta.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: SPORTSTER IRON MADALLUS

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

VilBoB kirjoitti: 20:26 05.03.2021. 10,5" "madallus" iskarit tiputtaa sentin/kaks käsittääkseni. Tämä ei juuri ongelmaan auta. Mitäs konsteja tähän on? :roll:
Kuten Pertti vihjaisikin, ajettavuuden voi pilata rautaputken pätkilläkin. Lyhyillä kovilla iskareilla sen saa melkein yhtä huonoksi.

Koska iskarit ovat kulmassa, tuuman pudotus pudottaa oikeasti enemmän kuin mittansa verran.

Jos taas ajettavuutta haluaa, niin lisää korkeutta ja joustoa vaan perään ja keulaan. Sportsterista saa ihan hyvän ajettavan kunnon palikoilla.

Itse asensin tällaiset:
Kuva
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Highwayman
Viestit: 103
Liittynyt: 17:02 23.02.2020.
Paikkakunta: Long Lonesome Highway

Re: SPORTSTER IRON MADALLUS

Viesti Kirjoittaja Highwayman »

VilBoB kirjoitti: 20:26 05.03.2021. "Alkuperäinen rekkarikilpiteline/kuralätkä paikoillaan ja ajattelin ottaa sen pois, mutta lokarin ja renkaan välissä on 10-15 senttiä tilaa niin näyttää karmeelta."
Vähän OffTopickia; Tosi bobber miesten mukaan nyrkin pitää mahtua pystyssä renkaan ja lokkarin väliin. Niinhän ne oli alunperinkin jäykkäperäisissä Lätissä/Knuckleissa/Pannuissa. Sellaisena tuo Iron/Nightster tuotiin Ameriikan markkinoille. Tuo muovikäikäle taisi olla Euroopan varuste. Se mikä on toisen mielestä karmeeta on toisen mielestä kaunista. Hyvin jousitetulla Sportsterilla ajaa ympyrää BigTwinin ympärillä ja häviää mutkatiellä näkyvistä :wink: No tämä ei tainnut olla se oikea vastaus :oops:
My way or the Highway...
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: SPORTSTER IRON MADALLUS

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Ja kannattaa tuumailla etupäänki madallusta :?: :idea:

Semmosessa hassussa asenossa, peppu matalalla, olevia Harley-rätkiä on tien päällä yllättävän paljo :!: :roll:

:arrow: 1-3" Adjustable Rear Lowering Kit Fit For Harley Sportster XL 883 1200 2005-2013


Kuva
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Pertti
Viestit: 5938
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: SPORTSTER IRON MADALLUS

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Ei ole ironin keulassa yhtään varaa madaltaa. Joustoa tosi vähän orkkiksenakin.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin