Valomaskin metsästys

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Korpipiru
Viestit: 2
Liittynyt: 13:06 29.11.2020.

Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja Korpipiru »

Pahoittelut jo etukäteen.. Ensimmäinen topicci itelle ja todennäköisesti heti väärässä paikassa, mutta kokeillaan silti😄

Kuvan dynan valomaski olisi hakusessa. Noita suunnilleen vastaavanlaisia on pilvin pimein tarjolla, mutta tuo nyt vaan sattuu olemaan ainut mikä miellyttää silmää. Google kahlattu läpi ja ei vain löydy juuri tuota mistään.

Jos siis joku tietää niin vinkki otetaan ilolla vastaan👌😄
Screenshot_20201129_161440.jpg
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Oletko Aliexpressin katsonut? Sieltä moni tilaa suoraan ja sitten muutamat kotimaiset kauppiaat myös.

Kaikki kauppiaat tilaavat suurien tukkureiden luetteloista tavaraa, mitä näitä nyt onkaan, Motorcycle Storehouse, WWW, Zodiac, V-Twin jne...

Itse olen Hotbikeä ja Riverside Cycleä suosinut näissä luettelotilauksissa. Rehelliset kiinankamat olen tilannut suoraan, mutta ainakin JSK ja Kahlekuningas miitä myyvät Suomessakin, jos ei itse halua tilata.

Minä en näitä myy, ettei tule epäselvyyksiä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Läppäluomien valtakunnasta löytyy melko liki :!: :wink:

:arrow: Motorcycle 5 3/4'' Headlight Fairing Windscreen For Harley Dyna Fat Bob FXDB FXD
~180€ Suåmee + tullit & alvit. Kannattaa selailla tuolta eBay:stä

Kuva


:arrow: Quarter Fairing Windscreen For Harley XL 883 1200 1988-up FXR 86-94 Dyna 1995-05
~106€ Suåmee + tullit & alvit.

Kuva
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
KariFS
Viestit: 556
Liittynyt: 13:36 12.06.2017.
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Koitas googlata ”cafe racer quarter fairing”, löytyy vähän tuon näköistä. Toki ei välttämättä HD-yhteensopiva suoraan paketista mutta niitä valmiina ostettaviahan on ”kaikilla” ;)
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Avatar
Kiwi
Viestit: 2158
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Googleen jos laitat Arlen Ness bolt-on fairing niin saat aika paljon tuloksia. Storehousen kautta tuota saa, sopivuus 06-17 Dyna Models (ei FXDF tai FXDWG) ja hintaa kotimaan kauppiailla hieman yli neljäsataa. Tuotenumero 959096.

Ja ettei tule epäselvyyksiä niin mielelläni tämmöisen myyn jos joku haluaa ostaa.
Korpipiru
Viestit: 2
Liittynyt: 13:06 29.11.2020.

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja Korpipiru »

Kiitoksia kaikille! Kyllä näillä vinkeillä jotain saadaan aikaan👌 Onneksi kesään aikaan ni kerkeää orkkisluukin palauttaa jos reisille menee😎
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kiwi kirjoitti: 18:23 29.11.2020. Ja ettei tule epäselvyyksiä niin mielelläni tämmöisen myyn jos joku haluaa ostaa.
Erinomaista, on hienoa kun nuoriakin toimittajia tulee palstoille. Jotenkin mielsin, että sinä vaan panet asiakkaiden viritykset kuntoon, mutta selväähän se on, että myydäkin pitää, muuten ei ole kuntoon laitettavaakaan kyllin.

Minulla on se periaate, että ensin asennan ja testaan varusteita itse ja jos hyväksi totean, voin myydä muillekin. Mutta oma toimintani onkin täysin sivutoimista, siksi en puutu luettelotavaran kauppaan.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Hartikkamies
Viestit: 24
Liittynyt: 19:05 01.04.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja Hartikkamies »

käyppä katto kahlekuningas.net sivuilta ,siellä on maskeja.
" Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt "
rwuorio
Viestit: 17
Liittynyt: 18:34 06.10.2019.
Paikkakunta: Oulu

Re: Valomaskin metsästys

Viesti Kirjoittaja rwuorio »

2018 FLHP 114 Stage III,
Petri Qvist
Vastaa Viestiin