Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Mikähän linee pultin kannan koko, näyttää torxilta, mutta ei liene, on tosi tiukassa. Millähän avaimella sitä vääntäisi että pultti irtoaa?
-H
-H
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
2009
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
- -Harikka-
- Viestit: 4845
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
1/4" 12-kulmane hylsy saattaa irrottaa pultin
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Kymmenvuotiaassa Dynassani moinen kiinnitys on siirretty metriaikaan. 10mm 12-kulmainen avain passaa.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Pittääpä yrittää sillä, tiukassa on.
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Jostakin syystä, en muista miksi, ostin kyseiseen paikkaan 10mm/11mm piippuavaimen. Sellaisen nivelletyn. Jossakin vaiheessa oli keulatalkoita joka vuosi ja satula roikkui vähän väliä rautalangalla jossakin ohjaustangossa tm.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Taisi tulla siinä vaiheessa millinen, kun on siirrytty Brembon jarruihin. Minulla on joku vanha 12-lulmainen lenkkiavaiin 10/11 mm ja siitä on ollut paljon apua Harrikoiden kanssa. Jarrusatuloista alkaen.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Kyllä se aukesi, joku edellinen asentaja oli taas saanut pulttipyssyn käsiinsä. Pulttipyssyn käyttö näissä pienissä ja vähän isommissakin pulteissa pitäisi kriminalisoida. Ei tule kun vahinkoa osaamattomissa käsissä. Toinen samanlainen vahingonaiheuttaja on painepesuri.
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Muistelisin että siirtyi tuohon pulttiin vuonna 2000, samalla kun kiinnitys muuttui. On tullut käytettyä perus lenkkiavainta ja vähän kun sille antaa vasaraa niin äkkiä aukeaa.
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Juuri näin, ja kumivasara mieluiten, sitä itse käytän.
Tuskin tuossa muuten kukaan on pulttipyssyllä vetänyt, sillä vaan korkataan kierteet tuollaisessa kohdassa. Kyllä sen saa liian tiukkaan ihan vääntämällä ja avitettua vielä turhilla kierrelukitteilla. Niitä ei todellakaan tarvitse Harrikassa työntää joka paikkaan, vaikka Esson baarissa näin kerrotaankin
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: Road kingin etujarrukaliberin pultti ei irtoa
Enemmän askartelua tulee, jos 49mm keulan axelin kiinnittävän kaaren kuusiokolot korkkaavat. Olivat 2009 mallissa vielä eritylsen pienelle avainkoolle valitut. Kannattaa vaihtaa toisenlaiset ruuvit, niin pääsee vähemmällä jatkossa.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>