Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Jacka
Viestit: 169
Liittynyt: 14:49 29.06.2005.
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja Jacka »

Pitäisi hommata kuskin selkänoja -09 Ultra Classicciin. Minkälainen kannattaa hommata, niitä on montaa mallia ja eroja varmasti on? Ja onkos noi kaikki pikakiinnityksellä (eli onko helppo poistaa nopeasti jos tarvetta ei ole)? Ja kääntyykö kuskin selkänoja kaikissa malleissa? Olisi varmaan hyvä kääntyä, että apukuski pääsisi paremmin kyytiin...
Ajossa -09 FLHTCUI. Kaikki Usan romurauta kiinnostaa (exät: -92 FLSTF, -99 FLSTC)...
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 20:00 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Pave.
Viestit: 1215
Liittynyt: 19:08 05.10.2012.
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja Pave. »

-Harikka- kirjoitti:
Jacka kirjoitti:... että apukuski pääsisi paremmin kyytiin...
:wink: tarkottanet "Tarakka-Harakkaa" :lol:

Sori, en voinu vastustaa kiusausta :oops:
Eikö Harikka tiedä, että Ultrasta puuttuu se tarakka kun tilalla on laukku? :mrgreen: :mrgreen:
Enpä minäkään voinut vastustaa..... :lol: :lol:
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 20:00 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Onko sinulla sielä satulan alla se säädettävä kiinnike jo olemassa? Sinä on vapautusvipu, jolla selkänoja irtoaa hetkessä ilman työkaluja. Kääntyminen ei oikein hyvin noissa taida onnistua, vaikka siinä saranoita onkin. Satula ottaa vastaan käännettäessä ja se repii satulan saumoja. Minulla kyytiläinen on vaan livauttanut jalan etukautta satulan yli. Kyseessä 2013 FLHTK:n vakio selkänoja.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
Kiwi
Viestit: 2148
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Ja jos astinlaudat takanakin nii niille pääsee hyvin seisomaan että pääsee kyytiin ja pois.
Avatar
ranze
Viestit: 872
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja ranze »

Mulla on se HD:n orkkis missä remote eli kaukosäätö vaijerilla. Kyllä se eteenpäin kippaa jonkinverran. Ja irtoaa koko noja sillä pikasysteemillä. Ja tuossa on myös se korkeudensäätö. Kuvassa jotain muokkausohjetta, ei oo oma kuva.

Kuva
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Avatar
Vallu
Viestit: 4713
Liittynyt: 13:20 17.04.2002.
Paikkakunta: Karjalohja
Viesti:

Re: Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Mulla on se tehtaan orkkis ilman mekanismia. (2015) Se taipuu siitä tyynyn alapuolelta vaakatasoon.
Kuva LIFEMEMBER
Avatar
s&s
Viestit: 1055
Liittynyt: 11:28 13.05.2003.
Paikkakunta: Espoo

Re: Ultra Classic - kuljettajan selkänojien eroavaisuudet?

Viesti Kirjoittaja s&s »

Jos olet pidempi kaveri niin kannattaa kokeilla ennenkuin sijoittaa... Hommasin aikoinaan tuon H-D:n säädettävän, vain huomatakseni että se työntää mut liian lähelle tankkia vaikka miten säätää Kaipa tuonkin olisi voinut korjata taivuttamalla selkänojan rautaa mut jäi tekemättä kun mopo meni myyntiin ennenkuin ehdin taivutushommiin.
Viva Knievel!
Vastaa Viestiin