Tankin vaihto ja muutoskatsastus

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Marshal
Viestit: 234
Liittynyt: 00:37 03.02.2013.

Tankin vaihto ja muutoskatsastus

Viesti Kirjoittaja Marshal »

Morjes,

Tarkoitus olisi asentaa uusi tankki pyörääni.

-Tankin kuskinpuoleisessa päässä on rungossa tiellä eräälainen hitsattu korokepala, muistaakseni tämän avulla saatin kojetaulun pultin kiinnitys aikaiseksi.

-Keulanpuoleisesssa päässä on rungossa tiellä vilkkumodulin teline. Näkyy allaolevassa kuvassa oikeassa ylänurkassa. Lisäksi kuvassa keskellä oleva korokepala "kaapeliliitosseinälle" on tiellä.
Kuva

Tekisi mieli sahata kaikki pois edestä ja keulaan porata reikä runkoon ja laittaa tähän kierteet , mutta ovatko nämä nyt runkomuutoksia, pitääkö katsastaa uudestaan? Olen siinä uskossa että jos nuo korokkeet sahaa irti, ei haitttaa mutta jos jotain ylimääräistä porataan runkoon niin silloin pitää tehdä muutoskatsastus?

Tankin saisi kiinni kuvassa ihan vasemmassa alanurkassa olevaan kierteelliseen reikään, sekä kuvan ihan oikeassa ylänurkassa olevaan reikään mutta se asennus ei ole minusta hyvä/tukeva.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
Avatar
hannuik
Viestit: 87
Liittynyt: 22:05 27.05.2006.
Paikkakunta: Evijärvi
Viesti:

Re: Tankin vaihto ja muutoskatsastus

Viesti Kirjoittaja hannuik »

Tuskin kannattaa edes mennä konttorille näyttään tankin vaihtoa. :D
Minä en menis, mutta sehän on jokaisen itse päätettävä, haluaako tankin vaihdon otteeseen. 8)
Toden näköisesti se on rungon muutos, jos ohjetta tutkii oikein, ja rahan menoa. :twisted:
Tämä ei nyt varmasti auttanu kysyjää. :oops:
Street Glide 110 Screamin Eagle vm 2016
Avatar
Marshal
Viestit: 234
Liittynyt: 00:37 03.02.2013.

Re: Tankin vaihto ja muutoskatsastus

Viesti Kirjoittaja Marshal »

Kiitokset vastauksesta,

Tein tämän remontin jokatapauksessa jo, minusta ei runkomuutoksia. Tangon päästä käytin sitä rungon läpi menevää reikää tankin etupään kiinnitykseen.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
Vastaa Viestiin