Kokemusta valk.sivurenkaan suojauksesta / hoidosta ?

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Reissumies
Viestit: 70
Liittynyt: 11:47 17.11.2009.
Paikkakunta: Haaparanta / Ruotsi
Viesti:

Re: Kokemusta valk.sivurenkaan suojauksesta / hoidosta ?

Viesti Kirjoittaja Reissumies »

Jepsi pepsi.
Kiitosta nyt vaan kaikille neuvoista, tullaan sitten chattaillen syytteleen jos renkaat sulaa alle.
Noh ei nyt sentään, pitänee kokeilla joitain kosteja tuleva kesänä, jospa niistä olisi helpotusta elämään.
Mutten vaan saanut vastausta keltäään tuosta suoja-aineesta mistä tämäkin juttu lähti liikenteeseen ja karkasi näemmä käsistä.
Pitänee ottaa aivot narikasta ja alkaa muistelemaan heebon nimee joka sen aineen mulle neuvoikin.
Sen minkä nuorena oppii, niin vanhana unohtaa..
Röpöttäjä
Viestit: 1736
Liittynyt: 09:07 23.04.2006.
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Kokemusta valk.sivurenkaan suojauksesta / hoidosta ?

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

en ole tarvinnut suojata millään tökötillä, hihna hipaisee vaan taakke päin työnnettäessä pikkasen, sekin lähtee helposti. Pesen pyörän varmaan 2 kertaa kuussa ajokauden aikana tai jos on "paskakeli".
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kokemusta valk.sivurenkaan suojauksesta / hoidosta ?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Reissumies kirjoitti:Mutten vaan saanut vastausta keltäään tuosta suoja-aineesta mistä tämäkin juttu lähti liikenteeseen ja karkasi näemmä käsistä
Tai et lukenut tai noteerannut mitä kirjoitin:
Mutta tuohon vahajuttuun - olen nyt itse käyttänyt jo kahdella valkosivuisella rengassarjalla muovilattialle tarkoitetua vahaa, kun tuli sitä tuossa keskustelussa aikoinaan arvuuteltua. Kyllä se jonkin verran auttaa, valkosivu hohtaa paremmin heti vahauksen jälkeen ja tuntuu hylkivän likaakin. En ole ko. vahan huomannut aiheuttavan mitään ongelmia toistaiseksi.
Eihän tuo tietysti voi olla hyvää, kun purkissa ei lue MotoGlym eikäse maksa 29,80/ desin pullo :mrgreen: :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
korpraali
Viestit: 33
Liittynyt: 18:54 30.05.2005.
Viesti:

Tällä lähtee

Viesti Kirjoittaja korpraali »

rompetorilta viime kesänä ostin Wide White nimistä "whitewall cleaneria"tuote pumppu/sumute pullossa ja on ylivoimaisesti parasta mitä kokeillut,itse liemi maitomaista ja jopa tuoksuu hyvälle..sumuta renkaalle ja anna vaikuttaa 10min,pelkkä rätti riittää pyyhkäisyyn ja puhdasta tulee..löytyy http://www.coker.com" onclick="window.open(this.href);return false; sivustolta
purkista taisin maksaa kympin hujakoilla ja tavaraa on 1US pint (pt) = 0,473 l
Viimeksi muokannut korpraali, 23:26 01.04.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Tällä lähtee

Viesti Kirjoittaja smuige »

korpraali kirjoitti: purkista taisin maksaa kympin hujakoilla ja tavaraa on 4,73 dl (1 paint)
Taitaa se yksikkö olla "Pint"
"Paint" tarkoittaa "maali"... :wink:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
daaz
Viestit: 1
Liittynyt: 10:24 10.02.2007.
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Kokemusta valk.sivurenkaan suojauksesta / hoidosta ?

Viesti Kirjoittaja daaz »

Noista aineista ei kokemusta mutta yksi joka toimii on :arrow: Covar
Tosin sitä ei taida enää saada mistään :?:
Riittää pelkkä pyyhkäisy todella paskaiseenkin valkosivuun,ei tarvii edes hangata.

Omalla mopolla tehty pitkiä reissuja mutta aina tuolla helppo putsata.Jäi mulla vaan tota ainetta
4 litran säiliö josta riittää..
Tietääkö kukaan mikä olisi nykyään korvaava aine ?
sykari
Viestit: 1
Liittynyt: 18:27 29.07.2007.

Re: Kokemusta valk.sivurenkaan suojauksesta / hoidosta ?

Viesti Kirjoittaja sykari »

Täs olis semmonen aine mikä on tarkotettu juuri näihin renkaisiin. Westleys bleche-wite, toimii hyvin. Porissa Valtarengas Ojantiellä myy kyseistä tuotetta. Ne tuo sen itse maahan Harrikan kotimaasta. Kannattaa ostaa kanisteri. Tulee paljon halvemmaksi kuin pieni pullo. Kysele numerosta 026351444
Vastaa Viestiin