Vikakoodi Street Glide

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

Harrika
Viestit: 3
Liittynyt: 09:32 26.05.2016.

Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja Harrika »

Pyörä on -09 Street Glide. Ajamaan lähtiessä pyörä hyytyi ja ei vastannut kaasuun. Tyhjäkäyntiä kävi. Vikavalo syttyi mittaristoon. Akun liitokset tarkistettu ja liittimiä. Pyörä lähti käymään ja vikavalo sammui ja syttyi hetken päästä palamaan vielä hetkeksi. Pyörä toimi nyt normaalisti eikä hyytynyt ajaessa. Tarkistettu vikakoodit joita oli kaksi. P2135 TPS Correlation Error ja P1511 Power Management Mode. En tiedä mitä ne tarkoittaa. Koodit kuitattu ja vikavalo ei syttynyt uudelleen. Olikohan vain joku kosketushäiriö vai vaatiiko jotain korjaamista?
T: Harrika
Avatar
jty
Viestit: 493
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja jty »

Tgs correlation error tarrkoittaa että kaasuläpän asentoanturit antaneet ristiriitaista tietoa. Kaasuläpän asentoa seuraa kaksi sensoria ja niiden arvot ollu ristiriitaiset, toisin sanoen jompikumpi anturijohto antaa maihin tai pätkii. Tarkasta kaasuläpän moottorille tuleva liitin
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Harrika
Viestit: 3
Liittynyt: 09:32 26.05.2016.

Re: Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja Harrika »

Kiitos vastauksesta!! Täytyy käyttää liitin auki ja laittaa kontaktisprayta.
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

jty kirjoitti: 21:16 14.06.2020. jompikumpi anturijohto antaa maihin tai pätkii. Tarkasta kaasuläpän moottorille tuleva liitin
Minulla oli 2010 Ultrassa vastaavanlaista ongelmaa. Ilmestyi yks kaks eräissä liikennevaloiss pitkän reissun loppumetreilä. Nilkutin paikalliselle diilerille ja kuulemma kaasuläpällä liittimessä ja/tai piuhoissa oli vikaa ja ottivat yhteen. Tekivät jotain ja nyt on pelannut hienosti.

Minä ruoskin itseäni hieman sitä, että olin aivan henk. koht. vaihtanut sinne SE putsarin pohjan, jolloin alkuperäisen pohjan piuhanipun tulikäikäle jäi sinne alkuperäiseen pohjaan. Johtonipun kiinnitin mielestäni kyllä moitteettomasti nippusiteillä. En ole jaksanut avata putsarin pohjaa pois, nähdäkseni miten Texasin diileri on nipun fiksannut. Mutta tuo piuhanippu liittimineen saattaa olla kriittinen paikka, jos vastaavaa ongelmaa on muillakin.

Kannattaa siis tutkia liitin ja piuhat kunnolla, ei vain irti, kliineriä ja takaisin.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
jty
Viestit: 493
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja jty »

Joe Cool kirjoitti: 11:19 15.06.2020.
jty kirjoitti: 21:16 14.06.2020. jompikumpi anturijohto antaa maihin tai pätkii. Tarkasta kaasuläpän moottorille tuleva liitin
Minulla oli 2010 Ultrassa vastaavanlaista ongelmaa. Ilmestyi yks kaks eräissä liikennevaloiss pitkän reissun loppumetreilä. Nilkutin paikalliselle diilerille ja kuulemma kaasuläpällä liittimessä ja/tai piuhoissa oli vikaa ja ottivat yhteen. Tekivät jotain ja nyt on pelannut hienosti.

Minä ruoskin itseäni hieman sitä, että olin aivan henk. koht. vaihtanut sinne SE putsarin pohjan, jolloin alkuperäisen pohjan piuhanipun tulikäikäle jäi sinne alkuperäiseen pohjaan. Johtonipun kiinnitin mielestäni kyllä moitteettomasti nippusiteillä. En ole jaksanut avata putsarin pohjaa pois, nähdäkseni miten Texasin diileri on nipun fiksannut. Mutta tuo piuhanippu liittimineen saattaa olla kriittinen paikka, jos vastaavaa ongelmaa on muillakin.

Kannattaa siis tutkia liitin ja piuhat kunnolla, ei vain irti, kliineriä ja takaisin.
Just näin, liitin irti ja kiinni ei yleensä kun pahentaa asioita, ainakin abs liittimet on niin pehmeet että muutama kerta auki niin pinnit väsyy ja ei enää jaksa koskettaa ellei vähän neulalla vääntele.
Joelle sen verran että mä oon Road kingin lampun avannu tsiljoona kertaa sen takia että omat nippusideviritykset on syöny jonkun pinnin irti tai juotoksen poikki. Sähköt on helppoo ku heinänteko mutta johtonippujen ripustus rakettitiedettä.
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Harrika
Viestit: 3
Liittynyt: 09:32 26.05.2016.

Re: Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja Harrika »

En vielä käyttänyt liitintä auki. Prätkä pelaa moitteettomasti ja vikavalojen kuittauksen jälkeen oon ajanut siinä vajaa 400km.
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vikakoodi Street Glide

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

jty kirjoitti: 20:00 15.06.2020.Sähköt on helppoo ku heinänteko mutta johtonippujen ripustus rakettitiedettä.
Nippusiteiden määrä korvatkoon sijoittelun suunnitteluun käytetyn ajan ja vaivan :mrgreen: :mrgreen:

Totta kyllä turiset.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin