Siinä Suzukissa nimenomaan oli merkittävä ero. Sen yritin kertoa, mutta sen voi halutessaan lukea väärin.
Nämä Harrikoiden tehot eivät ole kirjoitusvirheitä, vaan jotain ihan muuta järjestelmään jäänyttä sekoilua, joiden syytä ei tiedä kukaan.
Olet ehdottomasti oikeassa siinä, että naaman mukaan ne hinnoitellaan nykyisin.
-86 fxr muutoskatsastus v&h putkilla
Re: -86 fxr muutoskatsastus v&h putkilla
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
- Veijo Esso
- Viestit: 1098
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: -86 fxr muutoskatsastus v&h putkilla
On eroa, mutta henkilöstä ja pyörästä riippuu kuinka paljon. Vanhoilla ukoilla ero on mitätön, mutta nuorella sällillä voi olla kovakin. Kevyellä muoviluodilla vaikutus on isompi kuin trumpistanian malmikasalla. Jollain laskureilla selvitin, että mun softaililla tuo virhe maksaa kympin per vuosi. Muutoskatsastus on 50 euroa ja dynomiehellekin pitää jotain maksaa. En siis tekisi asialle yhtään mitään, ellei olisi tehon kuristaminen A2-luokkaan tarpeen, ja hoituu toivottavasti siinä samalla.
XL 883C -07 | FLSTF -98