883 putket

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Mage
Viestit: 16
Liittynyt: 14:21 13.08.2017.
Paikkakunta: Kotka

883 putket

Viesti Kirjoittaja Mage »

Tuli hommattua spåraan tuommoiset laf dragputket ja vasta jälkikäteen luin kokemuksia putkista, löyty jostain ulkomaalaiselta foorumilta et saattaa pahimmas tapaukses polttaa venttiilit? 8O

Onko tuossa perää? Uskaltaako noilla ajella vai pitääkö tuunata orkkisputkista omaa silmää ja korvaa mielyttävät? 8)
Harley-Davidson Sportster 883 Evo 1994
Avatar
Pave.
Viestit: 1215
Liittynyt: 19:08 05.10.2012.
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Yleensä jos vaihdetaan vakiosta hengittävämpiin putkiin, pitäisi samalla säätää seokset sitä vastaavaksi... muuten voi olla tuo kuvailemasi venttiilien palaminen edessä..... no viisaammat kertoo enemmän!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Mage
Viestit: 16
Liittynyt: 14:21 13.08.2017.
Paikkakunta: Kotka

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Mage »

Pave. kirjoitti:Yleensä jos vaihdetaan vakiosta hengittävämpiin putkiin, pitäisi samalla säätää seokset sitä vastaavaksi... muuten voi olla tuo kuvailemasi venttiilien palaminen edessä..... no viisaammat kertoo enemmän!
Tuo oliki tiedossa kyllä.
Mutta voiko pelkkä putkien vaihto johtaa venojen palamiseen? Vaikka siis säädöt ja seokset ovat kunnossa.
Harley-Davidson Sportster 883 Evo 1994
Avatar
Kiwi
Viestit: 2158
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

No en tiedä noista sun putkista mutta suorat putket tuppaa olemaan epäoptimaaliset katuajoon kun ne toimii parhaiten korkeilla kierroksilla. Ja jos on vaan lätkästy putket paikoilleen ja neula punarajalle niin voi mennä muutakin kun venttiilit eikä se oo putkien vaan käyttäjän vika.
Mage
Viestit: 16
Liittynyt: 14:21 13.08.2017.
Paikkakunta: Kotka

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Mage »

Kiwi kirjoitti:No en tiedä noista sun putkista mutta suorat putket tuppaa olemaan epäoptimaaliset katuajoon kun ne toimii parhaiten korkeilla kierroksilla. Ja jos on vaan lätkästy putket paikoilleen ja neula punarajalle niin voi mennä muutakin kun venttiilit eikä se oo putkien vaan käyttäjän vika.
Suorathan nää siis on,ilman vaimentimii ja väliputkee mut on mutkii jonku verran näinkin lyhkäsis putkis.
Täl hetkel säädöt suht kohdillaan, käy nätisti tyhjäkäyntii ja ottaa kierroksii hyvin. 8)
Harley-Davidson Sportster 883 Evo 1994
Avatar
Kiwi
Viestit: 2158
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Minkälaiselle seokselle tuo on säädetty? Ja kuinka lyhyet putket ne on?
Mage
Viestit: 16
Liittynyt: 14:21 13.08.2017.
Paikkakunta: Kotka

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Mage »

Kiwi kirjoitti:Minkälaiselle seokselle tuo on säädetty? Ja kuinka lyhyet putket ne on?

Pääsuutin 0,85 ja olikoha seosruuvi 2,5 kierrost auki.
Liitteet
$_35.jpg
Harley-Davidson Sportster 883 Evo 1994
Avatar
Kiwi
Viestit: 2158
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Mikä kaasari tuossa on? CV Keihinissä pitäs olla sata jotain pääsuutin ja 40-50 jotain välialueen suutin. S&S taas vastaavasti 0,062-0,068 ja 0,0265-0,028.
Mage
Viestit: 16
Liittynyt: 14:21 13.08.2017.
Paikkakunta: Kotka

Re: 883 putket

Viesti Kirjoittaja Mage »

Kiwi kirjoitti:Mikä kaasari tuossa on? CV Keihinissä pitäs olla sata jotain pääsuutin ja 40-50 jotain välialueen suutin. S&S taas vastaavasti 0,062-0,068 ja 0,0265-0,028.

Siis 185, kirjotusvirhe :lol:
Välialue 45 muistaaksen ja cv keihin juu
Harley-Davidson Sportster 883 Evo 1994
Vastaa Viestiin