Mikä p......le on kun ei mene korkki takaisin kohalleen.
Eli ensin pitää laittaa hahlot kohilleen ja vääntää myötäpäivään. Sitten painaa korkki alas.
Onhan se ennen menny niin.... mutta nyt ei kierry tarpeeksi niin, että sais oikeaan asentoon kiinni niinkuin on tarkotus. Kun on muotoiltu korkki säiliön linjoja kunnioittaen. Ei voi oikeasti olla nuin tiukka?
Vinkkejä? Vai onko näppivoimat liian heikot?
2006 sportsterin öljytankin korkki v.....lee
Re: 2006 sportsterin öljytankin korkki v.....lee
Siitä kierteestä voisi varmaan pikkuisen viilalla sipaista kuttaperkkaa pois, jos jostain kohdasta näkyy tiukan paikan jälkiä. Kai siihen jenkaan kumminkin on sen verran öljyä lipsahtanut, ettei ole kuiva.
Ei siinä kovin paljoa edes voi voimaa käyttääkään kun pitää siitä päälliosasta vääntää.
Ei siinä kovin paljoa edes voi voimaa käyttääkään kun pitää siitä päälliosasta vääntää.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: 2006 sportsterin öljytankin korkki v.....lee
Kiitos. Taitaa olla vaan niin kuiva. Seisonu kato talven ja öljyä niin vähän, ettei tikku ees kastu...
Pitää kostuttaa öljyllä vähän kylkiä ja kokkeilla vielä...
Pitää kostuttaa öljyllä vähän kylkiä ja kokkeilla vielä...
Re: 2006 sportsterin öljytankin korkki v.....lee
Ne öljyt ovat kampikammisossa ja palaavat kiertoon, jos lattialla ei ole lammikkoa. Eli ensin käyntiin ja vasta sen jälkeen lisäys. Jos säiliössä on mitään jäljellä, niin se riittää käynnistykseen ja kokeiluun. Ja huohottimesta tulee sitten myös tavaraa. Tuossa mallissa ilmeisesti kansista suoraan putsariin, eli ottaisin suodattimen ensin pois, ettei ole täynnä öljyä.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: 2006 sportsterin öljytankin korkki v.....lee
Juu...niihän se on. Kostutin öljyllä kierteitä tulpasta ja säiliön reiästä. Johan meni hyvin paikoilleen.
Re: 2006 sportsterin öljytankin korkki v.....lee
Jos jatkossa on ongelmia tuon korkin kanssa niin kannattaa hommata uusi korkki, nuo ensimmäiset painokorkit on kaikki hieman turhan tiukkia ja uudemmassa mallissa on korkin sivuilla viivoja joiden avulla siitä saa paremman otteen.