Kari 99 kirjoitti: ↑08:49 14.11.2018.
Tuo vaihdelaatikon öljyvuoto ensivetokoppaan on ollut tehtaan tiedossa vuodesta 2017, kun M8 nestekytkin tuli tuotantoon. Saa nähdä kumpi tulee vastaan ensin; 2 vuoden takuun takaraja vai recall ? Tosin virheellisen tuotteen myyjälle ei taida olla takarajaa kaupanpurkuun ???
Ei taida nestekytkin liittyä tuohon öljyn siirtymiseen.
Viime kesänä noita mystisiä öljynsiirtymisiä oli ja ei ollut, mutta siinä ei oikein ollut mitään mallin mukaista logiikkaa. Jossakin pyörässä siirtyi ja sitten toisessa taas ei.
Voihan se liittyä enskan huohotukseen, joka tapahtuu laatikon kautta, mutta sama on ollut TC:ssäkin alusta asti ilman ongelmia.
Tehtaan ilmoittamissa mallikohtaisissa öljymäärissä sen sijaan oli kummallisuuksia laatikon ja moottorinkin osalla, mutta ei liika öljykään oikein ole syy, koska jostakin laatikosta tuli todella vähän öljyä ulos.
Eli lähes kuivaksi saattaa loota mennä ja huollon välillä on hyvä pinnan tasoa seurata. Sehän kuuluukin normaaliin kuljettan tekemään tarkasteluun...
Ainakaan syyskuuhun mennessä, jolloin kesäasentajan pestini paikallisessa päättyi, ei vielä tehtaalta tullut mitään ratkaisua. Joitakin omatoimisia korjauksia tiedän tehdyn