ensiöveto

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

ulkosuomalainen
Viestit: 98
Liittynyt: 00:00 30.05.2015.
Paikkakunta: 61°xx′xx″N 5°x′xx″E
Viesti:

ensiöveto

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Onko kellään kokemusta tollaisesta remmienskaste Evo:ssa. Kuinka kestävä yms...Systeemi pitäs sopia enskskopan sisälle (kuvassa oleva on vain esimerkki jonka nappasin netin syövereistä)Kuva
HD FXST Softail -84 EVO
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: ensiöveto

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Lämpöongelmia on joissakin kopan sisälle tulevissa ollut. Tuuletuksia on näkynyt sen takia, ettei remmi sula.
Toisaalta Sturgigsessa on ollut jo 1980 näkymätön hihnaveto ja täysin umpinainen koppa. Ei ne ainakaan mitään remminsyöjiä ole.
Se, mitä tuolla remmivedolla saavutetaan, kun sitä ei edes näy...vaimennin akselin päästä ainakin näyttää jäävän pois, samoin kuin kiristin...ei minulle oikein aukea. Silloin sen ymmärrän, kun on avoenska ja tavoitellaan ulkonäköä.
moderattori

Romu rauhoittaa!
ulkosuomalainen
Viestit: 98
Liittynyt: 00:00 30.05.2015.
Paikkakunta: 61°xx′xx″N 5°x′xx″E
Viesti:

Re: ensiöveto

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Kun tuossa mun mopossa on se moottoriöljyvoitelu (kuivakytkin) enskapuolella ja niitä letkuja jotka risteilevät puolelta toiselle sais vähemmäksi. Toisaalta jos vaihdan märkäkytkimen niin hintoihin sekin tulee.
HD FXST Softail -84 EVO
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: ensiöveto

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kytkin on sama, mutta kitkalevyt on hyvä vaihtaa.
Jos siellä nyt on esim. Barnetin kevlarlevyt, niin ei muuta kuin kovaa ajoa öljyenskalla.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin