Jep.
Pitää katsoa loppusyksyllä/ talvella lompakon paksuus, pystyykö kustantamaan samassa kansityöt, jne.
Dynokäyriä katsoessa Hammerin 1275 paketilla sais "helpolla" enshätään apuja.
Hammer: 82,2hp/ vääntö 88,5 883:n orggiskansilla, orggisnokilla, sytkämoduuli ja jäykempi kytkinjousi+työkalu tulee mukana. Hintaa 1487$
S&S: 84,33hp/ vääntö 77,71. Orggiskansilla. Menee nokatkin vaihtoon, jotka tulee kitin mukana nostajien kans. Mukana ei tule sytkää. Hintaa 1400$ + sytkän hinta.
Pelkällä S&S:n 883-1200 konversiopaketilla lupaillaan 68,6hp/ vääntö 72,4. 800$ + sytkän hinta.
Hammer 1275: http://www.hammerperf.com/883conversions.shtml#basic
S&S 1200 hooligan: https://www.sscycle.com/products/hoolig ... ls-silver/
S&S 883-1200 konversio: https://www.sscycle.com/products/883-to ... er-finish/
883cc-1250cc Sporster
Re: 883cc-1250cc Sporster
Harley-Davidson
Re: 883cc-1250cc Sporster
Lainataas ketjua omaan kysymykseen myös, kun liippaa läheltä aihetta. Itsellä on '92 883/1200 konversiopeli. Tällä hetkellä ei ole koneen sisuksista mitään tietoa, koska ostin pyörän viime kesänä ja omistaja ei osannut sanoa speksejä koska ei itse ollut tehnyt muutosta. Alkoi kone tihkuttaa pikkusen öljyä takasyliterin takaa lohkon välistä joten hyvä syy avata moottorị ensi talvena Konversio-osat otetaan pois ja tilalle tulee:
- Hammer 1275 kit
- Buell Thunderstorm kannet
- Screaming Eagle .497 nokat
- S&S HI-4N sytkä
- Mikuni HSR 42
- Supertrapp Megaphone 2:1
1275 kitti puutuu, muut kamat on jo. Kannattaako noita Thunderstormin kansia vielä portata tai siistiä kanavia? Saako sillä lisähyötyä sen verran että vie ne kansipajalle duunattavaksi?
- Hammer 1275 kit
- Buell Thunderstorm kannet
- Screaming Eagle .497 nokat
- S&S HI-4N sytkä
- Mikuni HSR 42
- Supertrapp Megaphone 2:1
1275 kitti puutuu, muut kamat on jo. Kannattaako noita Thunderstormin kansia vielä portata tai siistiä kanavia? Saako sillä lisähyötyä sen verran että vie ne kansipajalle duunattavaksi?
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: 883cc-1250cc Sporster
Vastaan itselleni jos jotain kiinnostaa. Kävin Loimaalla säädättämässä Mikunia ja kyselin samalla Attelta tuosta kansihommasta. Eli kannattaa siistiä ja muotoilla kanavat. Joten Loimaalle lähtee kannet porttaukseen ja samalla tulee tarkastettua muutenkin kun käytetystä moottorista on.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: 883cc-1250cc Sporster
Hinta?jannejk kirjoitti: ↑20:24 12.08.2019. Vastaan itselleni jos jotain kiinnostaa. Kävin Loimaalla säädättämässä Mikunia ja kyselin samalla Attelta tuosta kansihommasta. Eli kannattaa siistiä ja muotoilla kanavat. Joten Loimaalle lähtee kannet porttaukseen ja samalla tulee tarkastettua muutenkin kun käytetystä moottorista on.
Harley-Davidson
Re: 883cc-1250cc Sporster
Kannet valmiiksi purettuna arvio 300-350e. Kannet lasikuulapuhalletaan, perustarkistus ja porttaus. Jos jotain kipeetä löytyy niin niiden korjaukset sitten päälle.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009