Dynotuloksia
Dynotuloksia
Täällä on huonosti näitä esitelty, joten avaan peliä.
Tänään sain oman 07 bobin ulos penkistä, muutokset:
V&H siparit, Arlen ness big sucker, PCIII ja SE 203 nokat.
Ja tulos melko hyvä.
Tänään sain oman 07 bobin ulos penkistä, muutokset:
V&H siparit, Arlen ness big sucker, PCIII ja SE 203 nokat.
Ja tulos melko hyvä.
-
- Viestit: 61
- Liittynyt: 09:38 14.12.2006.
- Paikkakunta: Orismala
MP-maailma
MP-Maailman numerossa 3/2008 on tehopenkkien vertailutesti 'Konit koetuksella'. RikuMotor on myös mukana...
-
- Viestit: 61
- Liittynyt: 09:38 14.12.2006.
- Paikkakunta: Orismala
- pasiheikki
- Viestit: 123
- Liittynyt: 13:37 15.06.2006.
- Paikkakunta: varkaus
- Viesti:
Tehoista
Juu, ei voi muuta kun kateellisena kattella... Itellä Sporster portatuilla kansilla, uusilla nokilla, Slipareilla, 42 Mikunilla, 12:1 männillä, uudella sytkällä ym. ym. eikä takapyörästä lähe kumminkaan kun alle 90 Täytyy kyllä sanoa, että jos noi vuoristoradat on takapyörätehoja em. muutoksilla lähen heti tilaamaan aikaa ko. firmasta.
PS: Sporsterin takapyöräteho on vakiona jotain 40 hv:n luokkaa
PS: Sporsterin takapyöräteho on vakiona jotain 40 hv:n luokkaa
Kone on tosiaan 96" tehdasluvut ~75hv ja 123nm kampuralta, kuten toi mittauskin.
SE 203 nokat on nimenomaan vääntönokat ja toi monttu voi olla nokkien "ominaisuus", ei kuulemma saanu oiottua vaikka kolmatta tuntia karttaa säätelikin, mutta ei se nyt menoa haittaa.
Ainakin nyhtäminen loppu penkin jälkeen ja rajotin tulee vastaan nopeasti happea antaessa. Ja kyllä toi 305kg vasikka vieläkin laiskalle tuntuu vanhaan sporttiin verrattuna, jossa oli myös 90+ konia (kampuralta).
Laittakaa muutkin käppyröitä näytille, tietää mitä milläkin palikoilla saa irti.
Vaikka onhan noissa dynoissa eroja ja virhemarginaalit, niin on se ainakin joku konkreettinen tulos versus essonbaarin mutu ja pitäs olla juttuihin.
SE 203 nokat on nimenomaan vääntönokat ja toi monttu voi olla nokkien "ominaisuus", ei kuulemma saanu oiottua vaikka kolmatta tuntia karttaa säätelikin, mutta ei se nyt menoa haittaa.
Ainakin nyhtäminen loppu penkin jälkeen ja rajotin tulee vastaan nopeasti happea antaessa. Ja kyllä toi 305kg vasikka vieläkin laiskalle tuntuu vanhaan sporttiin verrattuna, jossa oli myös 90+ konia (kampuralta).
Laittakaa muutkin käppyröitä näytille, tietää mitä milläkin palikoilla saa irti.
Vaikka onhan noissa dynoissa eroja ja virhemarginaalit, niin on se ainakin joku konkreettinen tulos versus essonbaarin mutu ja pitäs olla juttuihin.
Tuollahan käppyräpaprun nurkassa lukee 1450 kokoinen mylly, eli ei 96"....? Eli onko kyseessä nyt 88" vai 96"?
Mitenkä ne penkkien erot MP-Maailman numerossa 3/2008 olikaan ilmoitettu? Oliko eroja ja jos niin minkälaisia?
Niin ja mitenkä meneekään tehohäviö kampiakselilta takagummille? Paljonko häviää matkalla? Jotenkin tuo "laskennallinen" kampiakseli teho kuulostaa aina laskennalliselta...
ps. Ihan ok lukuja noin käppyrän tehot. Hiukan tarkennuksia vaan, niin on varmasti toisillekin näpertelijöillekin apua...
Mitenkä ne penkkien erot MP-Maailman numerossa 3/2008 olikaan ilmoitettu? Oliko eroja ja jos niin minkälaisia?
Niin ja mitenkä meneekään tehohäviö kampiakselilta takagummille? Paljonko häviää matkalla? Jotenkin tuo "laskennallinen" kampiakseli teho kuulostaa aina laskennalliselta...
ps. Ihan ok lukuja noin käppyrän tehot. Hiukan tarkennuksia vaan, niin on varmasti toisillekin näpertelijöillekin apua...
Pyörä on 07 Street Bob aloitusviestin mukaan eli TC96".matant kirjoitti:Tuollahan käppyräpaprun nurkassa lukee 1450 kokoinen mylly, eli ei 96"....? Eli onko kyseessä nyt 88" vai 96"?
Vääntökäyrän notkahdus on hyvinkin pitkälti putkista aiheutuvaa.
Viimeksi muokannut Elvis, 22:26 15.05.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FXSTS 1992
No kumpaa uskot paremmin mopon omistajaa vai dynopenkin kompyytteriä Kyllä se mopotin on 96" ja oisko se sanonu penkin näyttäneen 86 takapyörätehoksi.matant kirjoitti:Tuollahan käppyräpaprun nurkassa lukee 1450 kokoinen mylly, eli ei 96"....? Eli onko kyseessä nyt 88" vai 96"?
Mitenkä ne penkkien erot MP-Maailman numerossa 3/2008 olikaan ilmoitettu? Oliko eroja ja jos niin minkälaisia?
Niin ja mitenkä meneekään tehohäviö kampiakselilta takagummille? Paljonko häviää matkalla? Jotenkin tuo "laskennallinen" kampiakseli teho kuulostaa aina laskennalliselta...
ps. Ihan ok lukuja noin käppyrän tehot. Hiukan tarkennuksia vaan, niin on varmasti toisillekin näpertelijöillekin apua...