Dynotuloksia

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
ryökäle
Viestit: 42
Liittynyt: 18:15 09.02.2006.
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja ryökäle »

Yhteen muscleen oli ainakin asennettu(oli kuvissa),mutta tuossa naapurimaassa olis varsin tehokkaan
olonen setti tarjollla :D http://www.mc-xpress.com/product.asp?ID=162" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Karzza
Viestit: 347
Liittynyt: 12:13 17.06.2007.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Karzza »

DX kirjoitti:Asiaa!! Onko Karzzalla tietoa proboostin turbokitistä,kannattaako edes miettiä. Entäs sprintexin remmiahdin,oiskohan kellään käyttökokemuksia.. :roll:
En tiedä Proboostista.

Sprintex-kit on erittäin huonossa maineessa V-Rodiin (surffaa http://www.1130cc.com" onclick="window.open(this.href);return false;). Vanhoissa on ollut paljon huonosti hoidettuja ongelmia ja käsittääkseni uusia ei ole viime vuosina juurikaan tehty. Myöskään Revolutionin jakopäätä ei ole mitoitettu ko. huomattavalle (vaikka ahto vain 0.3-0.4 bar) lisäkuormalle.

Rotrex-tyyppiset sovellukset yleistyvät koko ajan.

Ite jos ostaisin kaupallisen kitin, valitsisin mc-xpressin.
Suomessa on käytetty kitti myynnissä 3k€:lla.
VRSCA -04, 300rwhp
Mikko
Viestit: 65
Liittynyt: 17:13 28.12.2003.

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Kuulemma V-Rodin vaihteistokaan ei kestä yli 200 hv takarengaslukemia. Mulla oli ongelmia kytkimen kanssa, mutta ne loppui kun laitoin samanlaisen lock-up kytkimen kuin H-D:n kiihdytysrodissa. Nyt toimii aivan hyvin. Mulla on RCC-turbon kitti ja mitattiin 179 hv renkaalta. Kyllä se melkeinpä riittää tämäntyyppiseen pyörään ja varsinkin jos meinaa remmin pitää.
Voisin myydä koko pyörän pois, ajettu vasta 9000 km vm. 2005. Pankaa yv:tä jos kiinnostaa. Turbokitti oli noin 5000 Eur ja kytkin muistaakseni 2000 Eur.
Avatar
Karzza
Viestit: 347
Liittynyt: 12:13 17.06.2007.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Karzza »

Mikko kirjoitti: varsinkin jos meinaa remmin pitää.
Hihna ei ole ongelma niin kauan kun on katurengas kehissä. Itellä hajosi toisioveto helteellä uudella renkaalla 1.2bar ahtoja testatessa. Vakio takasiiva repesi irti keskiöstä, mutta hihna ei vielä ollut moksiskaan.

Hihnallahan tuo Boss Hoss:kin vetää.
VRSCA -04, 300rwhp
tuoppi
Viestit: 73
Liittynyt: 00:50 18.12.2004.

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja tuoppi »

Karzza kirjoitti:
DX kirjoitti:Asiaa!! Onko Karzzalla tietoa proboostin turbokitistä,kannattaako edes miettiä. Entäs sprintexin remmiahdin,oiskohan kellään käyttökokemuksia.. :roll:


Kannattaa miettiä ! TV: Tuoppi/Proboost
jarrie
Viestit: 26
Liittynyt: 18:17 08.07.2011.
Paikkakunta: Kalakukkocity
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja jarrie »

Tässä -00 TC88 tulokset noilla muutoksilla.
Takapyörä lukemia. 71hv 121 Nm

CV 40 180 pääsuutin
Andrews 37N
Forcewinder
Supertrapp 2:1 26 levyä, suljettupää.

Tulisiko 20hv lisää 95" kitillä ja portatuilla kansilla?

PS. ei taida pdf tiedostoja saada liitettyä?
fxstd
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:53 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Kiwi
Viestit: 2159
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Ootkos koittanu millää muulla ku k&n suodattimella? Sulla taitaa olla ihan vakiomallin putsari?

Nimim.: Kaikki pyörät merkistä riippumatta on saaneet työpaikan dynossa liian paksua seosta k&n pestävillä suodattimilla...
jarrie
Viestit: 26
Liittynyt: 18:17 08.07.2011.
Paikkakunta: Kalakukkocity
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja jarrie »

Kansista tuli mieleen nuo erilaiset valut.
Saako noista -00 kansista eli oliko -99-04 valu hyvin virtaavia?
Uudemmat valut taitavat olla lyhempien venttiilien ohjureiden ja ohempien venttilin varsien sekä kanava muotoilujen ansiosta jo valmiiksi virtaavampia.
Viimeksi muokannut jarrie, 18:35 16.06.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
fxstd
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:53 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Kiwi
Viestit: 2159
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Pitäis varmaa ite testailla, jos käyttäis tota omaa kaasari pyörää töissä penkissä eri putsareilla, tai ees ajossa koittais persdynolla, siinä tällähetkellä screaming eagle putsari ja vakio putket. Vetää kohtuullisesti, ja jopa voin väittää että lähteekin kolmen tonnin kohalla... Pikkuveljen sportsterista vois lainata vakio putsaria ja verrata, tietäsin ainaki että onko oma hyvä vai huono. Valitettavasti ei oo k&n putsaria yhtään mitä vois kans verrata, mutta ehkä joskus voisin testailla ja laittaa testituloksia tekniikka-osioon. Samalla vois testata pakopuolen hengittävyyttä... Siitä myöhemmin.

Ootko kattonu mitä eroa (ulkoisesti) olis tolla kiljuvalla kotkalla ja k&n suodattimella? Mittailemallahan se selviää, jos kaupassa käy kattomassa.

Eemeli
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:54 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Kiwi
Viestit: 2159
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Sitähä mää meinasinki, että otat (ilmeisesti talvella?) putsarin käteen ja mert kauppaan ihmetteleen että mitä niillä on tarjota. Toivottavasti siihen mennessä oon saanu testaukset tehtyä että on sitte ihan oikeetaki tietoa eikä mututuntumaa jonkun intruderin penkityksen perusteella... 8)
Avatar
fxst01
Viestit: 14
Liittynyt: 22:53 21.04.2008.
Paikkakunta: kauhajoki
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja fxst01 »

Pistetääs tännekki tommonen käppyrä. käppyrä mitattu dynojet 250i penkillä, omas tallis. Näillä mennään tämä kesä.
takapyöräteho 97.6hp
vääntö 145.6 nm
Pyörän tiedot :
- softail 2001 tc88b
- 95 motti, noin 10:1 rutistuksilla
- tw 37 nokat, se:n säärettävät tönärit
- itte pilatut 05 kannet 1.9 /1.6 venat
- mikuni 45 , ruiskun imarista morifioorulla imarilla, S&S putsari
- oma valmisteenen 2-1 putkisto, ensiöt 2" ja 33"pitkänä, päällystettynä aina niin seksikkäällä lasikuitu nauhalla :) . trumpetti vaimennin 2.25"x20"x 3.75", ympärillä villoja ja enimpiä mölyjä hirastamas erillinen sisäpafleri made by itte , Äänet kohtalaaset ei mitattu (varnasti ylärajalla :lol: :lol: ).




:twisted: Muulla nii väliä oo, kuhan teen itte. :twisted:
Liitteet
wt 97.57hp_145.66nm (Custom) (4).jpg
Muulla nii väli oo kuhan teen ite
Avatar
apl
Viestit: 24
Liittynyt: 14:31 26.08.2009.
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Dynotuloksia

Viesti Kirjoittaja apl »

tuossa omasta "jo kellastunut" tosite Maken hienosta vaivannäöstä, toimii ja vie miestä sekä pyörää vallan mainiosti ilman murheita.
Kuva
08DXA
Vastaa Viestiin