H-DCF International Rally 11-14.7.2019

Keskustelu tapahtumista suoraan linkitettynä kalenteriin.

Valvoja: Pertti

Avatar
PÄKÄ
Viestit: 1086
Liittynyt: 16:33 15.09.2005.
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 11-14.7.2019

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Hyvät oli kinkerit pohjoisessa, tullaan taas kun aika on... on muuten käyty kaikki 2tuhat luvun pohjoisen rallit, eikä voi moittia entisiäkään, aikaisemmat teltta meiningillä mutta nyt satsattiin hotelliin :lol:
Ihan parasta oli Jarin vetämä kolmen tunturin kierros ja gondoli kyyti Yllästunturin huipulle, kiitos kerholle lipun maksamisesta :D
( Se letka-ajo näyttää vaan aina olevan yhtä haasteellista..... jokainen tietty ajaa oman kykynsä mukaan, ei siinä mitään, mulle sanottiin aikoinaan, että pidä ajolinja, sitä oon pyrkinyt noudattamaan. )
Niistä paljon puhutuista bändeistä en tiä mitään, muuta kun parin kappaleen verran Beatles tripuuttia.... ne nyt ei vaan mua kiinnosta.
Paska kelissä mentiin mutta onneksi Levillä aurinko paistoi ja kotiin lähdettiin lauantai aamulla hyvässä kelissä, koko matka Turkuun rantatietä oli aurinkoista ja leppoisaa ajella.
-Päkä-
________________________
1986 XLH 883 // 2000 FXSTS
Kari 99

.

Viesti Kirjoittaja Kari 99 »

.
Viimeksi muokannut Kari 99, 15:31 26.08.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 11-14.7.2019

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Maanantai aamuna, ~11 nurkilla miun lähtiessä kohti asuin-kauppalaa, oli Hullu:n Poro:n ympäristössä, kymmenkunta rätkää. Kolmen tunturin kiertue oli parasta antia näissä kinkereissä :!: :wink:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Springer
Viestit: 463
Liittynyt: 21:58 07.05.2003.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 11-14.7.2019

Viesti Kirjoittaja Springer »

Juu, keli suosi rallia ja se kolmen tunturin kierros oli hieno. Bändit olivat kaikki kuunneltavia ja tämä St Peppers bändin esiintyminen oli siinä mielessä hauska että osasin sanat joka biisiin :D Ei sen musiikin aina tarvitse olla tiukkaa mättöä...kait ?
FXSTS 1991
FLHCS 2022
Vastaa Viestiin