HDJokke.com -sivusto suljettu 31.3.2020

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Avatar
hdjokke
Viestit: 1113
Liittynyt: 16:49 17.07.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

HDJokke.com -sivusto suljettu 31.3.2020

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Moi.

Suljen sivustoni 31.3. Syistä mainintaa linkin takana alla.
Jos olet siellä hiljattain vieraillut, niin tyhjennä ensin selaimesi välimuisti.
http://www.hdjokke.com

Jos katsot tarvitsevasi tietoja sivuiltani omaan käyttöösi, niin käythän tallentamassa ne ennen maaliskuun loppua.

Mukavaa oli 15 vuoden ajan. Harrastusta en kuitenkaan lopeta. Joten nähdään H-DCF:n tilaisuuksissa, alan näyttelyissä ja messuilla. :D
Viimeksi muokannut hdjokke, 21:19 31.03.2020.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Avatar
Springer
Viestit: 461
Liittynyt: 21:58 07.05.2003.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: HDJokke.com -sivusto sulkeutuu 31.3.2020

Viesti Kirjoittaja Springer »

No, ralleissa nähdään kuten ennenkin :D
FXSTS 1991
FLHCS 2022
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: HDJokke.com -sivusto sulkeutuu 31.3.2020

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Arvasin syyn ;) Elisa huontaa ehtojaan koko ajan, eli varmaan markkinamiesten sanoin parantaa palveluitaan ;)

Itse olen parhalillaan miettimässä samassa tilanteessa mitä teen. Kaksi paljon käytettyä sähköpostiosoitettani lähtevät sieltä myös 31,3., en todellakaan aio maksaa niiden käytöstä, nettiyhteydestä maksan jo ihan tarpeeksi, kun Helsingoissä ei voi kilpailuttaa langallista nettiä eikä oikein kuituakaan. Monopolipeliä, sanon minä ;)
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1604
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: HDJokke.com -sivusto sulkeutuu 31.3.2020

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Kiitos Jokke hyvistä sivuista ja avusta!
Avatar
hdjokke
Viestit: 1113
Liittynyt: 16:49 17.07.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: HDJokke.com -sivusto sulkeutuu 31.3.2020

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Joe Cool kirjoitti: 19:56 21.02.2020. Arvasin syyn ;) Elisa huontaa ehtojaan koko ajan, eli varmaan markkinamiesten sanoin parantaa palveluitaan ;)

Itse olen parhalillaan miettimässä samassa tilanteessa mitä teen. Kaksi paljon käytettyä sähköpostiosoitettani lähtevät sieltä myös 31,3., en todellakaan aio maksaa niiden käytöstä, nettiyhteydestä maksan jo ihan tarpeeksi, kun Helsingoissä ei voi kilpailuttaa langallista nettiä eikä oikein kuituakaan. Monopolipeliä, sanon minä ;)
Juu. Minullakin oli elisanet-sähköposti, jonka lopetin, koska spämmiä alkoi tulemaan 60 viestiä/päivä. Noh. Oli login-kredentiaalit noin sataan paikkaan ympäri maailman, joten niiden muuttaminen aiheutti aika duunin. Spämmit loppuivat kuin seinään.

Meillä on täällä kotona niin huono elisan 4G-yhteys, että on pakko käyttää kuituverkkoa, jotta saa 3D tietsikahommat tallennettua pilveen. 3D mallinnusohjelma ei toimi ilman pilviyhteyttä. Elisa on ainut lanka/kuituverkon palveluntarjoaja.

Soneran 4G ei ole yhtään sen parempi talomme kohdalla. Tukiasemia on kolme, jotka kumoavat kuulemma toisensa. :roll:

Joten elisaa on käytettävä. On se monopolipeliä. Elisan kunniaksi täytyy kuitenkin sanoa, että oli ainut palveluntarjoaja, joka viitsi tulla tänne harvaan asutulle omakotitaloalueelle. Laskivat varmaan, että kaikki ottavat viihdekanavan. Youtubessa on minulle viihdettä ihan tarpeeksi. Sitä voi sitten ikivanhasta Apple TV:stä katsella.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Avatar
hdjokke
Viestit: 1113
Liittynyt: 16:49 17.07.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: HDJokke.com -sivusto suljettu 31.3.2020

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Moi.

Nyt on sivut suljettu.
Jos ne edelleen näkyvät koneellasi, niin et ole tyhjentänyt välimuistiasi.

Ajakaahan varovasti, ja pysykää muutenkin terveinä näinä poikkeuksellisina aikoina.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Vastaa Viestiin