Riika: pyörälle turvallinen yöpaikka?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Riika: pyörälle turvallinen yöpaikka?

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Onkos jollain tuoretta tietoa, olisiko Riikassa yöpaikkaa (hotelli, hostelli) jossa saisi pyörän lukkojen taakse tai oikeasti valvotulle/vartoidulle parkkipaikalle?
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Riika: pyörälle turvallinen yöpaikka?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Ei varmaa tietoa. Mutta Riika on kuitenkin vanha eurooppalainen kaupunki, joka on länsimaistunut huimaa vauhtia. Siellä ehkä vähiten pelkäisin pyörän puolesta. Itse olen siellä ohikulkutien varressa kerran eräässä suuressa hotellissa ollut pyörän kanssa yötä. Siinä oli edessä iso yleinen parkkipaika ja ihan rauhassa se siinä sai olla. Ei tämä tietenkään mitään takaa.

Kaunasissa kerran yövyin pyörän kanssa ja siellä henkilökunta ohjasi kaikki pyörät ihan sisäpihalle.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
Mopo-Ukko
Viestit: 228
Liittynyt: 20:10 14.09.2003.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Riika: pyörälle turvallinen yöpaikka?

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

Booking.com ja katselee sieltä majapaikkoja jossa yksityinen pysäköinti.Häviää ne pyörät Suomessakin,en pidä Balttian maita sen kummempina nykyisin,aika paljon reissattu tuolla eikä koskaan mitään ongelmia.
FXSTI -06
tolind
Viestit: 1
Liittynyt: 21:34 10.07.2018.

Re: Riika: pyörälle turvallinen yöpaikka?

Viesti Kirjoittaja tolind »

Two Wheels, en ole itse käynyt, tätä on motoristiystävälliseksi kehuttu.
moorits
Viestit: 102
Liittynyt: 12:03 30.06.2007.

Re: Riika: pyörälle turvallinen yöpaikka?

Viesti Kirjoittaja moorits »

En jättäisi kyllä pyörä Riikassa kadulle …. Viime kesällä yrittivät kaupan parkissakin tutkia laukkujen lukkojen kuntoa :oops: . Kannattaa Etsiä majapaikka missä vartioitu parkki.
moorits
Vastaa Viestiin