Aloittelevan HD harrastajan kysymyksiä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Peacemaker76
Viestit: 499
Liittynyt: 12:05 07.04.2008.
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Aloittelevan HD harrastajan kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

ranze kirjoitti: 09:10 10.07.2019.Ja kukaan ei tee parempaa kikkaretta kuin Milwaukeen Motor Company? :mrgreen:
Kyllähän näihin löytyy sitä oikeaa parannustakin helposti kun vähän tietää mitä ostaa / tekee. Ehkä enemmän tuossa aiemmin puhutaan näistä teen itse koska uskon että osaan - patenteista jotka ei aina paranna ominaisuuksia tai muutetun kohdan kestoa. Luultavasti tiedät mistä puhutaan :lol:
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Avatar
ranze
Viestit: 872
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Aloittelevan HD harrastajan kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja ranze »

Joe kirjoitti aika ympäripyöreesti. Vihkiintymätön voisi ymmärtää vaikka että jos on vaihdettu Feulingin jakopää, niin se olis downgreidaus. Toki homman voi tössiäkin, mut MoCo itse on tuottanut markkinat tuhansille aftermarketosille. Harrastajan itse vaan pitää tietää, että mitä tuotemerkkejä kannattaa pultata kiinni parantaakseen laitetta. On myös niitäkin joilla se ei välttämättä parane, pikemminkin päinvastoin.
Viimeksi muokannut ranze, 08:52 12.07.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aloittelevan HD harrastajan kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Nyt reissussa ja kommentoiminen vähän huonoa. Kirjoitin kyllä ympäripyöreästi. Peacemaker vastasi niin tyhjentävästi, etten katsonut tarpeelliseksi jatkaa siihen.

Mutta jottei jää epäselväksi, näitä voi parannella oikeasti tehdasta paremmilla palikoilla kaikilta osin, kun tietää mitä tekee.

Sitten on myös niitä muun tyyppisiä paranteluja, joilla se Harrikoiden huonon luotettavuuden maine on aika hyvin pohjustettu :mrgreen: :mrgreen:

Nämä paremmat jutut tehdään yleensä itselle käyttöön eikä niistä saa koskaan myydessään omiaan pois.
Ns. kiertopalkinnot sitten erikseen ja niistä voi löytyä mitä vain.

Poistetusta kommentista en saa nyt mitään käsitystä. Itse poistan kommenttejani äärimmäisen harvoin. Mahdollisesti viittaat jonkun muun kommenttiin?
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
ranze
Viestit: 872
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Aloittelevan HD harrastajan kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja ranze »

Juurikin noin. Olihan se kirjoituksesi siellä, kaukana reissussa minäkin. Turha kommentti, pahoitteluni. :oops:
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Vastaa Viestiin