Laukkumaakaria kaivataan.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
putte
Viestit: 25
Liittynyt: 09:02 05.08.2006.
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja putte »

Löytyisköhän piäkaupunkiseudulta pätevää. Kunnon sivulaukku(iso ja komee) tarttis kesän reissuille saada. Töölön suutarista on joku jutellu, mutta ei vastannu luuriin, eikä kotisivuja löytyny. Jos joku on teetättäny jollakin pätevällä nahkamaakarilla, niin otan tiedon kiitollisena vastaan.
Ade
Viestit: 112
Liittynyt: 19:06 20.07.2005.
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ade »

Järvenpäässä: Kalevi Lindberg 0400-307676
Tekee mitä tarvitset!! on tehnyt monelle PK-seudulla asuvalle jos jonkin näköistä laukkua, putkiloa, nyssäkkää...

jos menet käymään niin kysäse mitä sillä on tallissa??? taittuu meinaan myös entisöinti!!
Blues
Viestit: 106
Liittynyt: 15:13 07.06.2004.
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ilman muuta Töölön Veturille. Hinta kohillaan ja laatu kelpaa. Eli Töölön Suutariin vaan, kyllä sieltä jossain vaiheessa taas vastataan. Ps. Liike on auki vain arkisin klo 17 asti ja lauantaisin muistaakseni kiinni.
Peace!
irwing
Viestit: 115
Liittynyt: 13:39 29.03.2008.

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja irwing »

TERE!!!

Onko porukat teettänyt itselleen sivulaukkuja kuinka? Missä hinnoissa teetetty laukkupari maksanee?!?!? Pohjoisessa tekijöitä??
oki
Viestit: 73
Liittynyt: 09:39 27.08.2002.
Paikkakunta: Juankoski
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja oki »

Ade kirjoitti:Järvenpäässä: Kalevi Lindberg 0400-307676
Tekee mitä tarvitset!! on tehnyt monelle PK-seudulla asuvalle jos jonkin näköistä laukkua, putkiloa, nyssäkkää...

jos menet käymään niin kysäse mitä sillä on tallissa??? taittuu meinaan myös entisöinti!!
Kalevi ei valitettavasti enää tee laukkuja täällä maailmassa.Harmi
Siitä on lähdettävä että tähän on tultu
uunari
Viestit: 9
Liittynyt: 14:50 10.06.2005.

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja uunari »

Mä oon teettänyt satulaa yms. Junnulla. Toimi viimeksi Lintuvaarassa. HD-miehii ja mitä sen muitakin töitä oon nähny niin voin suositella.
040-710 6001
JussiR
Life is a journey, make it on a bike.
JNu
Viestit: 222
Liittynyt: 18:00 16.03.2007.
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja JNu »

oki kirjoitti:
Ade kirjoitti:Järvenpäässä: Kalevi Lindberg 0400-307676
Tekee mitä tarvitset!! on tehnyt monelle PK-seudulla asuvalle jos jonkin näköistä laukkua, putkiloa, nyssäkkää...

jos menet käymään niin kysäse mitä sillä on tallissa??? taittuu meinaan myös entisöinti!!
Kalevi ei valitettavasti enää tee laukkuja täällä maailmassa.Harmi
Joskus kuulin, että olis ollut lapsenlapsi jatkajana... Tiedä pitääkö paikkansa. No joka tapauksessa Kalevin tekemät laukut varmasti maailman hienoimpia ja monille niiden omistajista on niistä aika isoja rahasummiakin tarjottu.
Ultra -07
Ade
Viestit: 112
Liittynyt: 19:06 20.07.2005.
Paikkakunta: Hki

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Ade »

En osaa sanoa onko tuo jälkipolvi vielä/kään ottanut hommia jatkaakseen?

Mutta kyllä noissa Kalvein tekemissä laukuissa laatu/kokemus näkyy! Oma laukku ollut kiinni 4 vuotta eikä mennut miksikään. Eihän tuo ole tietenkään ikä eikä mikään koska joku varmaan sanoo että hänen laukullaan ollaan ensin kannettu postia 35v ja sitten ollu pannussa kiinni 27vuotta :D :D ja hyvin toimii, no niin pitääkin.

Mulla voisi (huom voisi) olla 1 Kalevin tekemä laukku myynnissä... Ollut käytössä kesän mutta sitten perämuutoksen vuoksi jäi käyttämättä hyllyyn. Mun puolesta tätä myynti keskustelua ei tarvitse jatkaa täällä vaan privana, jos jotain kiinnostaa tms. koska tämähän on chat :lol: :lol: puoli

Ollut kiinni Soft. stanussa , vasemman puoleinen laukku. Hintaa en tod osaa sanoa eikä ole pakko luopua mutta jos joku tarvitsee semmoista käyttöön.... niin järki hinnasta keskustellaan...

-Ade-
Riku Rotten
Viestit: 37
Liittynyt: 00:02 23.04.2010.

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Riku Rotten »

Mulla on riisikikottimessa Kalevin laukut ja ne on aivan * hyvät. Mutta taitaa jäädä hivenen pieniksi pyörän päivittyessä. Parissa pikku lipassa laukut on pelastanu suuremmilta vaurioilta, kun laukuissa oli alumiini levy pohjassa/päädyissä ja takaseinässäkin joku vahvikelevy.

HD:hen olen ajatellu Easy Braketsejä kiinnitykseen (saako Suomesta?) jolloin pelkkä nahkapussi ei oikein toimi. Käyttääkö Töölän taituri metallia apuna? Jotain muuta tekijää joka käyttää?
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:48 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Riku Rotten
Viestit: 37
Liittynyt: 00:02 23.04.2010.

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Riku Rotten »

Onko joku vertaillu, että onko ghosteissa ja easyissa oikeesti eroo? Hinta on about sama.
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:48 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
s&s
Viestit: 1055
Liittynyt: 11:28 13.05.2003.
Paikkakunta: Espoo

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja s&s »

Jos mielessä on "old-skool" vasemman puolen laukku, niin niitä saattaa löytyä vielä postista ja "halavalla", monissa katu-uskottava patinakin jo valmiina. Ei niissä tietty ole mitään fancyja pikakiinnikkeitä, vaan kiinnityksen joutuu itse soveltamaan, mutta laukkua ei voi ainakaan tilanpuutteesta moittia. Siipimutterit on toimineet mulla pikakiinnikkeinä jo jokusen vuoden ja olleet ihan tarpeeksi pikaiset mulle... Tosin en tiedä kuinka kiire siinä pakatessa voi olla, omaa aikataulua muutama minuutti ei ole vielä kaatanut.
Viva Knievel!
Riku Rotten
Viestit: 37
Liittynyt: 00:02 23.04.2010.

Re: Laukkumaakaria kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Riku Rotten »

Harikka kirjoitti:Miusta niissä on sama toiminta periaate, jompikumpi on kopioinu toista päästäkseen voitto-osinkoille helpolla?
http://www.ghostbrackets.com/content/view/404/97/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuos on ghostin tekemä vertailu. Omiaan kaikki kehuu.

Kyllä fillaroinnissa voi sen verran luksusta olla, että pakaasit lähtee helposti matkaan. Ne joutuu kuiteski irrottaa oli sitten himassa tai reisussa.
Vastaa Viestiin