siis ei oikein ossoo hjuumorilla aina ottaa.....
edellisen kaa Ihan samaa mieltä
et
ja kyl noista tän ketjun jutuista seleviää kui tulisesti moni ommoo pyöree RAKASTAA
et eiku pääsiäis nuamat virneseen
Piru se lukee vaan raamattua.Nyt meni viherpiiperöiden puolelle,mutta kerran oli televitsioonissa semmonen ohjelma,missä M.A Nummininen totesi,että "Ei moottoropyörää voi rakastaa".Laittoi jaavaa muka.Mielestäni moottoripyörä(H-D) on kuin perheen jäsen.OLENKO TAAS VÄÄRÄSSÄ?Sulkava kirjoitti:Suoooomalainen ku o tiottunu lukee painettua sanaa ku raamattuuuu....
siis ei oikein ossoo hjuumorilla aina ottaa.....
edellisen kaa Ihan samaa mieltä
et![]()
![]()
![]()
( laitoin noita ihan Kolome kpl.)
ja kyl noista tän ketjun jutuista seleviää kui tulisesti moni ommoo pyöree RAKASTAA( ja siit ne kehuttii tullee sit kottiinpäin
)
et eiku pääsiäis nuamat virneseen
Mites se "sielun" löytyminen liittyy vanhaan tai uuteen harrikkaan??hiekkanen kirjoitti:En olisi ennen Harrikan laittamista olisi tajunnut,että sielu voisi löytyä nimenomaan tästä pyörästä,mutta mitäs uusien harrikoiden omistajat on mieltä?
Pyörässä ei ollu mitään valittamista, hyvä ajaa ja ketterä vempain, mut tää elopaino(116) ja 180:nen selkärangaton oli liikaa etuiskareille, varsinkin ku oli low!Karvanaama kirjoitti:Itelle on Sportster riittänyt ekana pyöränä oikein hyvin. Ja on sillä menty 2 päälläkin reissuja ynnä kamatkin on kuskattu. Iskareiden kanssa ei kannata tinkiä, omassa on vielä toistaiseksi halvat takaiskarit, ja vaihtuvat kyllä kesäksi. Töyssyissä menee kyllä pohjaan ja muija kertoi kohdun pudonneen johonkin routakuopan pohjalle. Artsi-67:lla taitaa olla jotain samanmoista kerrottavaa etupäästä. Artsin muijan kohdusta en tiedä mitään.. (eikä sitä kysyttykään)
Mitat kuskilla on aika lailla samat ja mulla on pyöränä vm2000 Sporster 1200cc. Vuoden ajoin Sportster 883cc:llä, jossa ei ollut siirtotappisarjaa. Ei hyvä, siirtotapit must juttu - Jalkatilaa pitää olla. Mut tääLotkotes kirjoitti:oon täs kattellut pyörää ittelle hintaa sais olla noin 6000? Sporsteri taitaa olla ainut joka tuohon hinta luokkaan mahtuu,kuitenkin olen 100+ kg ja 192cm nii onkohan tua 883 liian pieni vai pitäiskö kattella 1200:sta? Amerikastakin olen ajatellut jos tuottais jonkun vehkeen.
Onnea vaan takin uudellekin puolelle. Mutta miksi tämä stage 1??? Mopo kulkee vakiona + kahtasataa ja kiihtyy kuin keskimatkan ohjus. Mitä haet sillä stagella. Suosittelen ajamaan ainakin ekan kesän vakiona ja mieti sitten. Kauppiaat kyllä puhuu nätisti kaiken mahdollisen myytävän kaman puolesta. Olennaista on millaiseen käyttöön pyörää suunnittelet.sisäänajon jälkeen stage 1 sisään
LIFEMEMBERKai se vaan on pelko persiissä, että ei lähe 'tarpeeksi' Maxin jälkeenVallu kirjoitti:PetsuOnnea vaan takin uudellekin puolelle. Mutta miksi tämä stage 1??? Mopo kulkee vakiona + kahtasataa ja kiihtyy kuin keskimatkan ohjus. Mitä haet sillä stagella. Suosittelen ajamaan ainakin ekan kesän vakiona ja mieti sitten. Kauppiaat kyllä puhuu nätisti kaiken mahdollisen myytävän kaman puolesta. Olennaista on millaiseen käyttöön pyörää suunnittelet.sisäänajon jälkeen stage 1 sisään
Itse olen nyt ajanut vajaat kaksi kesää vakiolla VRSCDX:llä ja olen aina ollut ralleissa huomattavasti ennen niillä vanhanaikaisilla ilmajäähdytteisillä tulevia kavereitani.
LIFEMEMBERHieno homma !Lotkotes kirjoitti:Jees!!Perjantaina tuli kortti ja samana iltana vielä pyörä kaupat...tästä se alkaa